Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.052)
Beoordelingen filteren
2.052 resultaten
Waardering van reizigers
1.260
561
133
60
38
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.260
561
133
60
38
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 2.052 beoordelingen
Beoordeeld op 27 december 2017 via mobiele applicatie

Van de AirPort was het een klein stukje naar dit grote hotel. We werden goed ontvangen in een lawaaierige lobby. Onze kamer was fraai met een goed uitzicht. Helaas onze wc spoelde niet door. Na een melding bij de receptie gebeurde er niets. Een bewaker met pistool regelde voor ons een taxi. Hij gaf ons een veilig gevoel.

Datum van verblijf: december 2017
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank robobobobo
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dennis W, General Manager van Costa Rica Marriott Hotel San Jose, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 december 2017
Google-vertaling

Dear robobobobo,

Thank you for staying at Costa Rica Marriott, please accept our apologies for not exceeding your expectations. Fist of all I want to thank you for you feedback, your comments help us evaluate our service and therefore improve it.

I want to let you know that we are working on our rooms renovations, it is going to be all refurbished with a nice and modern décor. We do hope you have the opportunity to visit us any other time and stay in our renovated rooms.

Once again, thank you for your valued feedback and we hope to serve you again whenever your travels bring you back.

Dennis W.
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 december 2016

Het hotel ligt dicht bij t vliegveld.
Heerlijk hotel, goede bedden, fijn zwembad, prima spa, goede restaurants en executive lounge heeft grote variëteit aan eten/drinken.
Personeel is attent en behulpzaam.

Kamertip: Kamers aan de achterkant super rustig, bieden uitzicht op de golfbaan en bergen
Datum van verblijf: december 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank jos en berry A
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 november 2016

hotel buiten het centrum van het drukke San José (grote verkeersdrukte), gelegen in mooi park met grote zwembaden en jacuzzi, faciliteiten (bars) 24 uur per etmaal te gebruiken, op 20 minuten van de luchthaven (waar je geen geluidsoverlast van hebt), heel vriendelijk personeel (volledig tweetalig: Spaans en Engels)

Datum van verblijf: november 2016
Bedank 915patricia
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 juni 2014

Toplocatie.
Mooie kamers met goed sanitair, prachtig hotel. Diverse gezellige restaurants met goed eten en goede service.
Net buiten San Jose in een rustige omgeving, 10 minuten van vliegveld.
Echt relaxen!

Kamertip: Elke kamer is oke!
Datum van verblijf: april 2014
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Pelz
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
César S, Gerente van Costa Rica Marriott Hotel San Jose, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2014
Google-vertaling

Dear Fil:

I am happy to learn how much you did enjoy your last stay at our property. Specially the cozy atmosphere you could breath on every corner, the Colonial hacienda attributes makes of every guest's stay feel at home.

We are very thankful for having the pleasure to host you during your last trip, hopping to be able to share with you many more memorable experiences.

César Sánchez
Guest Relations Manager

.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 5 augustus 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TeamCR, General Manager van Costa Rica Marriott Hotel San Jose, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken