Beoordeeld op 11 december 2016 via mobiele applicatie

Onze eerste en laatste nacht van de rondreis hebben we in dit leuke hotel geboekt. Kortbij de luchthaven en toch rustig gelegen. Grote kamers met 2 dubbele bedden en ruime badkamer. Wifi, haardroger, shampoo en douchegel aanwezig. Ontbijt in buffetvorm. Vriendelijke bediening. Toppertje!

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 5 oktober 2016 via mobiele applicatie

Mooi hotel, icm een zeer goed restaurant, we kregen een upgrade naar een luxe suite met jacuzzi en met korting voor diner restaurant. Het was onze laatste stop van mooie reis in Costa Rica. Prima service.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 10 januari 2016

Hotel ligt vrij ver buiten de stad San José, ligt ideaal als je de volgende ochtend naar 't vliegveld moet. Wij hadden een ruime kamer; het avondeten in het restaurant was redelijk, 't ontbijt erg goed.

• Verbleef: november 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 22 juli 2015

Hebben we pech gehad? Geen idee. Maar een feit was dat het stonk in onze kamer en de lakens waren niet proper.
Het restaurant was leeg . We waren de eningste gasten en konden enkel een menu eten. Die bleek veel duurder dat wat we eerder gewoon waren tijdens onze reis. Ook voor het drinken mag je de prijs maal 3 doen. Het eten was oké maar voor dit geld was het niet oké prijs/kwaliteit.

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie
Beoordeeld op 30 november 2014

Ruime kamer met een grote badkamer. locatie is goed als je de volgende dag naar het vliegveld moet en niet als je de stad wil bezichtigen. Bijzonder lastig om dit hotel te vinden.
Het restaurant was goed. Goeie steaks. Prijs was aan de dure kant. Aardig personeel

• Verbleef: november 2014, reisde met vrienden