13 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer groot complex en ons iets te massaal. Maar er valt eigenlijk niet veel aan te merken op de geboden diensten. Het ontbijt is prima, maar veel te druk. De service van het personeel is prima, maar ze hebben het veel te druk. Het park zelf en de accommodaties zijn prima...maar ook te druk. Kortom een mooie plek en prima voorzieningen maar wie gemoedelijkheid zoekt....

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren hier 4 nachten en waren erg tevreden. Het mooiste is misschien wel de tuin en de entourage. In de rustige tijd van de Europese zomer hoef je niet te vechten voor een stoel. De zee is fijn maar pas op voor stenen en surfers. Ontbijt prima. Balie personeel erg formeel verder allemaal heel vriendelijk. Uitstekende kamer, alleen zat het doucheputje nogal verstopt. Tamarindo zelf is een leuke plek met tal van eetgelegenheden waar je echt heel lekker kunt eten. De pizzeria van het hotel (Nari) is zeker ook een aanrader. Al met al een heerlijke plek.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
8 januari 2017 beoordeeld

We hebben hier vier nachten geslapen aan het eind van onze rondreis in Costa Rica. We hebben het hier erg naar ons zin gehad; lekker aan het strand op een bedje in de zon relaxen. We waren vroeg wakker en hadden daardoor keuze voor een bed in de tuin grenzend aan het strand. Het viel ons echter op dat de gasten die later buiten kwamen minder keus hadden of zelfs geen bedje. De tuin was rustig. Het aangrenzende strand is gezellig bevolkt. Er lopen verkopers over het strand die koude kokosnoten aanbieden of vogelfluitjes. Er zijn surfers te vinden in het water. Het zeewater is heerlijk en de golven hoog.
Diria heeft drie zwembaden en een verstopte jacuzzi. In zoet water zwemmen is dus ook mogelijk.
De kamers zijn schoon en mooi. We hadden een kamer met mooi balkon in het adults-only gedeelte. De airco werkte bij ons prima. De kamers werden dagelijks schoongemaakt door een vriendelijke dame. Enige minpuntje is dat het straaltje water uit de douche miniem is. Gezien we zo aan het zonnen en zwemmen waren, was dat voor ons geen dealbreaker.
Ontbijtbuffet was heerlijk en ruime keuze. Lekkere cocktails te bestellen. Vriendelijk personeel.
Top tijd gehad!!!

Oud en Nieuw is in Tamarindo heel gezellig te vieren. Iedereen is op straat of het strand te vinden.

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
6 maart 2016 beoordeeld

Het hotel ligt erg mooi. Het hotel bestaat uit 2 delen,gescheiden door de straat. Wij hadden een kamer met seaview en was top. Absolute aanrader. De hotelbedjes in en rond het hotel niet optimaal maar bij de adultpool zijn ze comfortabeler. De vriendelijkheid van het personeel wisselt erg. Bij het ontbijt waren ze erg vriendelijk maar bij de receptie verschilde het heel erg. Ook bij de tourdesk niet erg slim en behulpzaam. Ook de tours zijn prijzig. Genoeg andere aanbieders. Lekkere bedden. Twee Queensize en kan je makkelijk met 2 volwassen en 2 kleine kinderen gebruik van maken. Voordeel hotel ligt aan het strand.

Kamertip: Kamer met seaview
  • Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
25 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven aan het einde van onze rondreis door Costa Rica in dit hotel. De standaard kamers zijn al erg luxe, maar met upgrade is het fantastisch. Bij het hotel de mogelijkheid om heerlijk te dineren met grote steaks en de beste chocoladetaart! Ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en personeel is vriendelijk. Hotel grenst direct aan het strand en in de goede weken kan je hier prima surfen met golven tussen de 2 en 3 meter. Prachtige plek!

Verbleef: februari 2015, reisde met een partner