Beoordeeld op 28 december 2017 via mobiele applicatie

Super verblijf op een super plek. ‘S ochtends komen de apen even kijken of je goed geslapen hebt, het ontbijt is heerlijk, de kamers top. We hadden het geluk om in kamer 6 te zitten, met prachtig uitzicht op zowel het bos als de zee.

Brian helpt je top met alles wat je maar wil. Hebben prachtige excursie naar schildpadden die eieren gingen leggen gemaakt. Maar absolute hoogtepunt was de dolfijnen tocht, waarbij een droom in vervulling ging: maar liefst 5 walvissen gezien.

In dit hotel komen we zeker nog een keer terug.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 27 november 2017

Het ontvangst was erg vriendelijk. We kregen meteen een paar tips voor activiteiten, die ook voor ons geboekt zijn. Prachtige kamer met uitzicht op zee. Meteen al wat brulapen gezien bij het zwembad en later bij het huisje. Het balkon had uitzicht op een baai en het restaurant uitzicht over de oceaan. Twee keer een mooie zonsondergang gezien. Na een dagje met een tour lekker even relaxed in het zwembad. Niet groot maar voor even af te koelen prima. Bij het ontbijt hebben we een keertje wentelteefjes besteld. Bediening bij het ontbijt was ook heel vriendelijk met interesse voor onze plannen.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 17 augustus 2017 via mobiele applicatie

Het hotel beschikt over goede WiFi, leuk klein zwembad geschikt voor de kids. Vrij ver van het strand vanop wandelafstand. Ontbijt is niet in buffetvorm en nogal eentonig na enkele dagen. Vriendelijke service. Wel kleine, vochtige kamers. Midden van de natuur en de jungle.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 15 augustus 2017

Prachtig hotel met prachtig uitzicht en heerlijk zwembad. Wij kregen bezoek van brulapen op ons dak. Ook zijn er allerlei grote leguanen en padden in de hoteltuin. Personeel is vriendelijker dan ik ooit heb meegemaakt. Het is even een stevige rit naar boven, maar geen probleem. Ze serveren geen diner, maar er zijn genoeg restaurantjes in de buurt.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 20 december 2016 via mobiele applicatie

.... lekker tot rust te komen. De lodge ligt op 1 km afstand van het centrum/strand. Vraag vooral het personeel naar de leuke plaatsen in de buurt en de lekkere restaurantjes. We hebben hier 4 dagen met veel plezier doorgebracht.

Datum van verblijf: december 2016