Beoordeeld op 27 november 2017

Het ontvangst was erg vriendelijk. We kregen meteen een paar tips voor activiteiten, die ook voor ons geboekt zijn. Prachtige kamer met uitzicht op zee. Meteen al wat brulapen gezien bij het zwembad en later bij het huisje. Het balkon had uitzicht op een baai en het restaurant uitzicht over de oceaan. Twee keer een mooie zonsondergang gezien. Na een dagje met een tour lekker even relaxed in het zwembad. Niet groot maar voor even af te koelen prima. Bij het ontbijt hebben we een keertje wentelteefjes besteld. Bediening bij het ontbijt was ook heel vriendelijk met interesse voor onze plannen.

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 17 augustus 2017 via mobiele applicatie

Het hotel beschikt over goede WiFi, leuk klein zwembad geschikt voor de kids. Vrij ver van het strand vanop wandelafstand. Ontbijt is niet in buffetvorm en nogal eentonig na enkele dagen. Vriendelijke service. Wel kleine, vochtige kamers. Midden van de natuur en de jungle.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 15 augustus 2017

Prachtig hotel met prachtig uitzicht en heerlijk zwembad. Wij kregen bezoek van brulapen op ons dak. Ook zijn er allerlei grote leguanen en padden in de hoteltuin. Personeel is vriendelijker dan ik ooit heb meegemaakt. Het is even een stevige rit naar boven, maar geen probleem. Ze serveren geen diner, maar er zijn genoeg restaurantjes in de buurt.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 20 december 2016 via mobiele applicatie

.... lekker tot rust te komen. De lodge ligt op 1 km afstand van het centrum/strand. Vraag vooral het personeel naar de leuke plaatsen in de buurt en de lekkere restaurantjes. We hebben hier 4 dagen met veel plezier doorgebracht.

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 5 augustus 2016 via mobiele applicatie

Heerlijke lodge in de bergen op 5 minuten van strand en Samara. Prima kamers met airco. Leuk balkon! Vanaf ontbijtterras mooi uitzicht richting de zee. Via hotel diverse activiteiten te boeken. Ontbijt was prima. Je kon kiezen tussen drie verschillende ontbijten of met bijbetaling kiezen voor wafels of pannenkoek. Deze lodge is absoluut een bezoek waard.
En..... Er lopen twee lieve poezen wat erg leuk is voor de kinderen en katten liefhebbers

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie