“Heerlijk gegeten”

Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
21 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als voorgerecht hadden we de schotel met vlees en kaassoorten gedeeld. Heerlijk uitgesproken smaken met lekker brood. Een prima start. Als hoofdgerecht de risotto met zalm en de tagliatelle met rode snapper. Heerlijke gerechten met heel veel variatie in smaken. Als toetje nog de vanille ijsjes met chocola en een uitstekende cappuccino om het diner compleet te maken. Fijne bediening van een enthousiaste en goedlachse jonge ober. Echt een aanrader dit restaurant!!

Datum van bezoek: augustus 2018

8 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Weinig Italiaanse restaurants die zo heerlijk koken met waanzinnig lekkere en verse combinaties. De starters met tonno en pesce di spada waren gewoon fantastisch!! Goddelijk, echt top!!

Datum van bezoek: augustus 2018
27 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier twee keer uitzonderlijk goed gegeten. De pasta’s (vers) zijn verrukkelijk! Een echte aanrader! En op afstand het beste restaurant in Samara, misschien wel Costa Rica. Het verbaast ons dat dit restaurant niet op nummer 1 staat.

Datum van bezoek: juli 2018
Gigio P, Owner van Ma Ma Gui, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2018

Let is express all our gratitude for being such a loyal customers.
We are honored to receive such a good accolade!
For the ranking, naturally we should be number one for ever, but i assume the algorithm of trip advisor get sometimes confused.
What we care is our consistency of serving good creative food.
Thank you again
Best
Gigio Palazzo

27 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben wij hier lekker gegeten! Zeker een parel van Samara te noemen. Niet goedkoop, maar elke cent waard. Zowel het eten als de bediening en ook zeker de sfeer...alles klopt! Zeer aan te raden. Wij hebben nog 1 dag hier, gaan wij morgen dus weer hier eten.

Datum van bezoek: juni 2018

Thank you for your kind words. It makes us proud for what we do!
Thanks again and we hope to welcome again in the future.
Best Regards
Gigio Palazzo

15 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk Italiaans eten. Goede pasta en pizza en zeer vriendelijk personeel. Ook het vleesplateau en visplateau waren erg goed. Aanrader vanuit ons hotel en terrecht!

Datum van bezoek: maart 2018
Gigio P, Owner van Ma Ma Gui, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 april 2018

Thank you very much

Reizigers die Ma Ma Gui bekeken, bekeken ook

Playa Samara, provincie Guanacaste

In Ma Ma Gui geweest? Deel je ervaringen!