“Super lekker Costaricaans met Franse twist.”

Samara Pacific Lodge Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 92 Restaurants in Playa Samara
Keukens: Frans, Internationaal
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
19 november 2017 beoordeeld

Je zit er heerlijk, het eten is fantastisch! Dagelijks wisselend menu. Er staan gelukkig maar 4 gerechten op, anders was het helemaal moeilijk kiezen. Lieve bediening, doen alles om het je naar de zin te maken.

Datum van bezoek: november 2017

10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Logeren in Tamara pacific lodge en in de avond hier ook gegeten. We moesten vooraf reserveren. Het eten was per dag een keuze uit meerdere menu's. We kozen voor de kip met avocadosaus. Het werd snel geserveerd en zag er verzorgd uit. Heerlijk gegeten.

Datum van bezoek: augustus 2017
29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Top Frans restaurant met dagelijks wisselende kaart. Zeker het aanraden waard tijdens je stop in Samara.

24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben 4 nachten in deze lodge gelogeerd. Prima Lodge, met uitstekend restaurant. Zowel lodge als restaurant wordt gerund door Leuke Fransen. Iedere dag een andere kaart. Deze is weliswaar beperkt maar van uitstekende kwaliteit. We hebben er 3 keer gegeten en hadden ook graag de 4e keer gegeten maar op zondag is restaurant helaas gesloten. Prijs kwaliteit prima. Echte aanrader.

15 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben gisteravond in prettige ambiance een heerlijke tonijn steak gegeten en de kinderen een heerlijke salade. Het eten is zeer goed bereid en kan wedijveren met menig restaurant in west- Europa.
Ook de fruit cocktails zijn heerlijk vers bereidt. Echte aanrader voor Costa Rica, beste restaurant op onze vakantie.

Reizigers die Samara Pacific Lodge Restaurant bekeken, bekeken ook

Playa Samara, provincie Guanacaste

In Samara Pacific Lodge Restaurant geweest? Deel je ervaringen!