“Heerlijk gegeten!”
Beoordeling van El Lagarto

El Lagarto
Geclassificeerd als nr. 9 van 88 Restaurants in Playa Samara
Keukens: Barbecue, Costa Ricaans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Grote groepen, Lokale keuken, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
13 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op advies van TripAdvisor hier terecht gekomen en wat hebben we lekker gegeten! De gehele aankleding is ook erg leuk, leuke sfeer! Wij werden geholpen door een aardig Belgisch meisje wat het nog een stukje leuker maakte! Het is inderdaad iets aan de prijzige kant maar dat is het meer dan waard!

Datum van bezoek: november 2017

27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Top kwaliteit, leuke sfeer met de grote, originele bbq in de ruimte. Wel wat duur. Grote porties, onze kinderen deelden er een.

Datum van bezoek: juli 2017
13 maart 2017 beoordeeld

Lekker eten, heerlijk gegaard op de barbeque. Zelfs een tweede keer terug gegaan omdat het zo lekker was. Veel keus uit zowel vis als vlees.
1 puntje, Engels van onze serveerster was wat moeizaam. Een andere serveerster nam het van haar over, ging toen prima.

Datum van bezoek: januari 2017
3 februari 2017 beoordeeld

El Lagarto is een gezellig restaurant waar je de steaks zo van de B.B.Q. ziet komen. Prima ambiance en redelijk geprijsd.

Datum van bezoek: maart 2016
Bedank Hans en Arianne... v
26 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier 2 avonden achter elkaar echt heerlijk gegeten. Vlees is zo mals en perfect klaargemaakt. Gevulde aardappel ook top. Absoluut een aanrader!

Datum van bezoek: januari 2017

Reizigers die El Lagarto bekeken, bekeken ook

Playa Samara, provincie Guanacaste

In El Lagarto geweest? Deel je ervaringen!