“Playa samara; Pura vida.”
Beoordeling van Samara Beach

Ocean Seafari Tour in Sámara
Geclassificeerd als nr. 4 van 12 dingen om te doen in Playa Samara
Attractiegegevens
26 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon heerlijk genieten! Het water is vrij warm en de golven kunnen redelijk hoog zijn. Verder zijn er genoeg bedjes te verkrijgen (gratis mits je een consumptie pakt bij desbetreffende bar)

Oh en voor de beginnende surfer is het al helemaal tof! Je kan overal surfplanken huren en evt lessen.

Datum van activiteit: augustus 2017

29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super bestemming om te leren surfen en lekker lunchen op het strand. Prima gratis bedjes en strandstoelen in ruilen voor een consumptie

Datum van activiteit: juli 2017
23 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden geen hoge verwachtingen van dit strand, maar het was hier zalig. Mooi strand, heerlijke warme zee, leuke strandtenten met fijne ligbedjes en superrelaxed sfeerrrtje! We brachten hier een paar zalige dagen door, even bijkomen van al dat rondtrekken in Costa Rica.

Datum van activiteit: februari 2017
18 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk hotel in hartje Samara. Wij waren daar eind december, hotel was vol geboekt door de lacals, maar bij het zwembadje was heel rustig, daar komen ze dus niet voor Simpel hotel met de tuin

Datum van activiteit: december 2016
Bekijk meer beoordelingen
15 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nog relatief rustig strand, breed en wijds. Lekkere zee, leuke tentjes waar je op n bedje kan zitten en eten en drinken. Fijn plekje

Datum van activiteit: februari 2017

Reizigers die Samara Beach bekeken, bekeken ook

Playa Samara, provincie Guanacaste

In Samara Beach geweest? Deel je ervaringen!