“Erg positief.”

We kunnen geen prijzen vinden voor deze accommodatie
Onze online reispartners bieden geen prijzen voor deze accommodatie, maar je kunt wel andere opties in Liberia zoeken
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
El Sol Verde Lodge & Campground
Beoordeeld als nr. 2 van 22 bijzondere accommodaties in Liberia
20 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen bij toeval deze locatie tegen. Kregen daar te horen dat de eigenaar ook Nederlands is genaamd Gerard.
Een erg rustige en zeer vriendelijk persoon die alle tijd neemt om je zijn verhalen te vertellen of je vragen te beantwoorden.
De locatie is schitterend. Uitzicht op de bergen en met vuurvliegjes en andere diersoorten op locatie. Mooi om de avond in te gaan.
Ook dichtbij gelegen aan de hotsprings en het national park. (15 min rijden)
Dit park is schitterend. Niet druk en als je de tijd neemt kom je vele diersoorten tegen.

Verbleef: September, 2017, reisde met familie

4 november 2016 beoordeeld

Sinds een jaar kun je over een asfaltweg El Sol Verde bereiken, alleen voor de laatste 100 meter heb je beslist een 4x4 nodig. Eigenaar Gerard, hij luistert ook naar "Peter", ontvangt je daar met alles wat je als vakantieganger wenst. Hij is een ervaren Costa Rica reiziger en deelt dat graag met je. Onze tip, bezoek Costa Rica in het regenseizoen. Dan heb je volop keus in onderdak, ook bij El Sol Verde, en van de regen heb je nauwelijks last bij de hoge temperaturen het hele jaar door.
De appartementen zijn mooi gemaakt, en worden goed onderhouden! Wij konden er niets op aanmerken. Je kunt op het overdekte terras ontbijt bijbestellen. Internet is langzaam en instabiel, maar dat is eigenlijk overal in Costa Rica behalve in San Jose.
Onze laatste tip; een 4x4 is eigenlijk onontbeerlijk en al helemaal in het regenseizoen.

Kamertip: Reserveer voor een gezin met kleine kinderen het enige appartement met een kingsize bed en een stape ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Oktober, 2016, reisde met familie
13 maart 2016 beoordeeld

Wat een fijne accommodatie en wat een vriendelijk gastheer! We voelden ons meteen thuis en hebben genoten van ons verblijf. Het uitzicht is ronduit geweldig! De kamers prima en met een groot gezin helemaal ideaal!

• Verbleef: Februari, 2016, reisde met familie
2 maart 2016 beoordeeld

Wij hadden een van de tenthuisjes voor twee nachten gereserveerd, maar hadden de pech met een groep army ants die besloot onze tent te belegeren. Gelukkig bood Gerard ons aan om van een van de kamers gebruik te maken die nog vrij was. Beide accommodaties zijn keurig schoon. Verwacht hier geen overdreven luxe, maar wel een hartelijk ontvangst en heerlijke ontbijtjes op een prachtige plek! Curubande is een klein vriendelijk dorpje en ligt ideaal voor een bezoek aan NP Rincon de Vieja en de hotsprings.

• Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
12 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie, rustige plek om te verblijven. Super ligging als je naar PN Rincon de la Vieja wil gaan.
Niet al te grote kamer maar alles wat je nodig hebt is er en het is schoon! De 3 kamers hebben een gezamenlijke patio waar je heerlijk kan zitten met een mooi uitzicht.
Ingrid is ontzettend vriendelijk en behulpzaam en zorgt als je wil voor een heerlijk ontbijt tegen meerprijs. De eieren zijn van de eigen kippen en de jam is zelf gemaakt.
Op loop afstand zijn een goede Soda en supermarkt.

Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
27 september 2015 beoordeeld

We hebben twee nachten prima geslapen in het gezellige tenthuisje. Het sanitair is heel schoon. Handig: we konden onze huurauto naast het tenthuisje parkeren, zodat we alles bij de hand hadden. 's Avonds zaten we heerlijk op de veranda met wifi-bereik en een kast vol reisboeken en spelletjes. Het ontbijt was heerlijk met verser dan verse eieren en zelfgemaakte jam. Gerard en Ingrid vertelden ons alles wat we moesten weten over de omgeving, eten in het dorp en ons bezoek aan Rincon de la Vieja. Ga voor El Sol Verde als je een fijne, rustige plek zoekt. De tenthuisjes geven een echt kampeergevoel - net even anders dan de meeste B&B's in Costa Rica.

• Verbleef: Juli, 2015, reisde met een partner
12 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee nachten heerlijk geslapen in de tenthuisjes van El Sol Verde. Picknicktafel was ook prettig! Het sanitair is goed onderhouden en aangezien we de enige kampeerders waren, ruim voorradig! Door de uitgebreide informatie van Gerard hebben een een mooie tocht in het natuurpark Rincon de la Vieja gemaakt, naar de waterval.
Ontbijt met zelfgemaakte jam en eieren van eigen kippen is lekker.

Verbleef: Augustus, 2015, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Liberia in overweging
op 8,6 km afstand
Casa Rural Aroma de Campo
nr. 1 van 1 in Curubande
154 beoordelingen
Prijzen weergeven

In El Sol Verde Lodge & Campground geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over El Sol Verde Lodge & Campground

Adres: Curubande, Liberia, Costa Rica
Locatie: Costa Rica > provincie Guanacaste > Liberia
Voorzieningen:
Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 22 bijzondere accommodaties in Liberia
Aantal kamers: 10

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?