GardenInn.com
  • Zwembad
Hospedaje Dodero(Liberia)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
Hostal Nanku(Liberia)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Hostel Pura Vida(Liberia)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
Villa Hermosa(Liberia)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
13 maart 2016 beoordeeld

Wat een fijne accommodatie en wat een vriendelijk gastheer! We voelden ons meteen thuis en hebben genoten van ons verblijf. Het uitzicht is ronduit geweldig! De kamers prima en met een groot gezin helemaal ideaal!

• Verbleef: februari 2016, reisde met familie
2 maart 2016 beoordeeld

Wij hadden een van de tenthuisjes voor twee nachten gereserveerd, maar hadden de pech met een groep army ants die besloot onze tent te belegeren. Gelukkig bood Gerard ons aan om van een van de kamers gebruik te maken die nog vrij was. Beide accommodaties zijn keurig schoon. Verwacht hier geen overdreven luxe, maar wel een hartelijk ontvangst en heerlijke ontbijtjes op een prachtige plek! Curubande is een klein vriendelijk dorpje en ligt ideaal voor een bezoek aan NP Rincon de Vieja en de hotsprings.

• Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
12 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie, rustige plek om te verblijven. Super ligging als je naar PN Rincon de la Vieja wil gaan.
Niet al te grote kamer maar alles wat je nodig hebt is er en het is schoon! De 3 kamers hebben een gezamenlijke patio waar je heerlijk kan zitten met een mooi uitzicht.
Ingrid is ontzettend vriendelijk en behulpzaam en zorgt als je wil voor een heerlijk ontbijt tegen meerprijs. De eieren zijn van de eigen kippen en de jam is zelf gemaakt.
Op loop afstand zijn een goede Soda en supermarkt.

Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
27 september 2015 beoordeeld

We hebben twee nachten prima geslapen in het gezellige tenthuisje. Het sanitair is heel schoon. Handig: we konden onze huurauto naast het tenthuisje parkeren, zodat we alles bij de hand hadden. 's Avonds zaten we heerlijk op de veranda met wifi-bereik en een kast vol reisboeken en spelletjes. Het ontbijt was heerlijk met verser dan verse eieren en zelfgemaakte jam. Gerard en Ingrid vertelden ons alles wat we moesten weten over de omgeving, eten in het dorp en ons bezoek aan Rincon de la Vieja. Ga voor El Sol Verde als je een fijne, rustige plek zoekt. De tenthuisjes geven een echt kampeergevoel - net even anders dan de meeste B&B's in Costa Rica.

• Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
12 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee nachten heerlijk geslapen in de tenthuisjes van El Sol Verde. Picknicktafel was ook prettig! Het sanitair is goed onderhouden en aangezien we de enige kampeerders waren, ruim voorradig! Door de uitgebreide informatie van Gerard hebben een een mooie tocht in het natuurpark Rincon de la Vieja gemaakt, naar de waterval.
Ontbijt met zelfgemaakte jam en eieren van eigen kippen is lekker.

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie