12 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie, rustige plek om te verblijven. Super ligging als je naar PN Rincon de la Vieja wil gaan.
Niet al te grote kamer maar alles wat je nodig hebt is er en het is schoon! De 3 kamers hebben een gezamenlijke patio waar je heerlijk kan zitten met een mooi uitzicht.
Ingrid is ontzettend vriendelijk en behulpzaam en zorgt als je wil voor een heerlijk ontbijt tegen meerprijs. De eieren zijn van de eigen kippen en de jam is zelf gemaakt.
Op loop afstand zijn een goede Soda en supermarkt.

Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
27 september 2015 beoordeeld

We hebben twee nachten prima geslapen in het gezellige tenthuisje. Het sanitair is heel schoon. Handig: we konden onze huurauto naast het tenthuisje parkeren, zodat we alles bij de hand hadden. 's Avonds zaten we heerlijk op de veranda met wifi-bereik en een kast vol reisboeken en spelletjes. Het ontbijt was heerlijk met verser dan verse eieren en zelfgemaakte jam. Gerard en Ingrid vertelden ons alles wat we moesten weten over de omgeving, eten in het dorp en ons bezoek aan Rincon de la Vieja. Ga voor El Sol Verde als je een fijne, rustige plek zoekt. De tenthuisjes geven een echt kampeergevoel - net even anders dan de meeste B&B's in Costa Rica.

• Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
12 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee nachten heerlijk geslapen in de tenthuisjes van El Sol Verde. Picknicktafel was ook prettig! Het sanitair is goed onderhouden en aangezien we de enige kampeerders waren, ruim voorradig! Door de uitgebreide informatie van Gerard hebben een een mooie tocht in het natuurpark Rincon de la Vieja gemaakt, naar de waterval.
Ontbijt met zelfgemaakte jam en eieren van eigen kippen is lekker.

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
6 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Om 6 uur in de ochtend gebeld, want we hadden van tevoren nog niets geregeld. We konden dezelfde dag nog terecht! We sliepen in de tenthuisjes die mooi schoon en comfortabel waren (basic). Gerard gaf ons veel informatie over de omgeving, zoals het national park en de hotsprings. Wij voelden ons super welkom hier! Een verblijf hier zal je vooral onthouden door de enorme gastvrije en rustige sfeer. Heerlijk riant ontbijtje, helemaal aangepast aan onze wensen. Het national park was mooi, zorg wel dat je er op tijd bent als je wat langere wandelingen wilt doen. Heerlijke hotsprings vlakbij het hostel.

Verbleef: augustus 2015, reisde met vrienden
1 februari 2015 beoordeeld

Mijn vriend en ik hebben 3 nachten in de tenthuisjes geslapen. Dat vonden wij een superleuke ervaring en het badhuis is hartstikke mooi. De locatie is prachtig: lekker rustig, mooi uitzicht en dichtbij het park rincon de la vieja. Savonds kun je lekker lezen, borrelen, kletsen op de overdekte veranda. Hier serveren ze ook hun heerlijke ontbijtjes met eigen verse eitjes en fruit.

Maar waar we vooral over te spreken zijn is het gastheerschap van Gerard en Ingrid. Ze runnen hun bed en breakfast met enorm veel liefde en dat maakt een verblijf echt fantastisch. Ze kunnen je alles vertellen over de omgeving en je goed adviseren over andere plekken in costa rica. Bovendien hebben ze ons enorm uit de brand geholpen toen we bestolen zijn in de bus. Zonder Gerard en Ingrid hadden we echt een groot probleem gehad.

Al met al een een echte aanrader!
Gerard en Ingrid bedankt voor de fantastische tijd en jullie uitmuntende service. Het was erg bijzonder jullie ontmoet te hebben.

Verbleef: januari 2015, reisde met een partner