Beoordeeld op 5 maart 2018 via mobiele applicatie

Wij zijn op doorreis 1 nacht hier verbleven.
Helaas maar 1 nacht.... ik had er zo nog makkelijk 3 kunnen hebben!

Als je het terrein op rijd via de mooie oprijlaan komt de Casa je tegemoet. Een mooi oud landhuis met veek groen eromheen.
Als je binnen robdloopt ziet het er heel chique uit met oa marmer en warme kleuren zoals rood, donker groen en goud.
Er zijn een paar fijne plekjes waar je lekker kunt zitten oa op het dek wat richting de oprijlaan kijkt.

Wegens volgeboekte normale kamers hadden wij een suite. Prachtig grote kamer!
De badkamer was ruim met een mooie jacuzzi waar we met z'n 2e best goed inpaste (let wel mijn man is 1.97 meter).
Er stond een mooi kingsize bed, wat heerlijk lag! Veek ruimte om te zitten en spullen op te zetten of leggen. Uitzicht op het meer vanaf balkon en een mooie grote waaier aan het plafond.

Het ontbijt was ook lekker, niet in buffetvorm. Ook het avondeten smaakte heerlijk! Vriendelijk personeel maar ze hadden het wel druk met een grote groep waardoor de aandacht voor ons wat verslapte.
Receptioniste was ook vriendelijk en behulpzaam.

Je kunt ook heerlijk een uur over het terrein heen wandelen met de mooie planten, bloemen en bomen. Ze hebben een weiland met paarden en een stal. Er lopen diverse homden rond, allemaal vriendelijke beestjes. Er vliegen veel vogels rond en je kunt ook een stukje langs het meer lopen of door een klein bos waar een pad is aangelegd.

Wij waren enorm tevreden!
Een nadeel, je moet wel trappen op met je koffers...

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 28 februari 2018

Mooi landhuis maar kamers enigszins gedateerd. Charmant zwembad (kussens op de ligstoelen zijn aan vernieuwing toe). Uiterst vriendelijk personeel en een goede niet al te dure keuken. Op het eerste gezicht een kleine wijnkaart maar na wat navragen hadden ze nog diverse andere wijnen. De reden waarom ik het toch als heel goed beoordeeld heb is omdat de prijs/kwaliteit klopte. Voeg daarbij de grote kamers, een mooie tuin en de nabijheid van de rivier.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 9 november 2017

Wij waren hier de enige gasten op onze rondreis door CR. We gingen alle small distinctie hotels af en genoten van dit pareltje. Oké: het is niet 100% schoon, het meubilair is oud, de badkamer niet van alle moderne gemakken voorzien, het ontbijt veel te amerikaans maar de ligging doet alles. Tips voor eigenaren: maak een Tipica ontbijt kaart met verse gallo pinto en vers fruit en goede koffie. Investeer in het pand: afgebladderde verf weg, meubilair op kamers laten reinigen/stomen (fauteuil stonk namelijk naar schimmel) en promoot je hotel! Dit pand heeft echt potentieel.

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 11 juni 2017

Dit is één van de mooiste verblijven die we tijdens onze 3 weken in Costa Rica zijn tegengekomen. Een prachtig gebouw in een groene en rustige omgeving. De kamers zijn zeer ruim, perfect uitgerust en heel comfortabel. Er is een zwembad, jacuzzi, restaurant, pooltafel, bibliotheek, TV hoek, zithoek en bar in het gebouw. Het personeel van het restaurant is bijzonder vriendelijk.

Wij kwamen wel wat bedrogen uit door een "Airport Transfer" te boeken, samen met ons verblijf via Booking.com. De receptiemedewerkster maakte hier geen enkele melding van toen we aankwamen, en toen we onze laatste avond informeerden naar het vervoer viel ze compleet uit te lucht. Uiteindelijk hebben ze een privé-shuttle geboekt voor $160. Hier hadden we wel iets meer pro-activiteit en communicatie verwacht.

Zorg er trouwens sowieso voor dat je eigen vervoer hebt als je hier verblijft. Het is een topbestemming om Cartago, de centrale vallei en de vulkanen Turialba & Irazu te bezoeken. Maar zonder huurwagen wordt dat een hele dure operatie.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 6 augustus 2015

We hebben het hier uistekend naar onze zin gehad. Lekker eten, zeer vriendelijke bediening, prima zwembad en goede kamers. Prachtige oprijlaan, mooie plek om outdooractiviteiten te ondernemen en op prima afstand van San Jose

Datum van verblijf: augustus 2015