Beoordeeld op 18 augustus 2016

We hadden het appartement en van daaruit een prachtig uitzicht richting de vulkanen Irazu en Turrialba Een van de weinige keren tijdens onze rondreis door Costa Rica dat we echt lekker hebben ontbeten. De Orosi Lodge is een absolute aanrader.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 9 augustus 2016 via mobiele applicatie

We verbleven 4 dagen in het chalet achter het hotel, we waren met 3 kinderen en het chalet was prima. De eigenaar van de Orosi Lodge is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Het dakterras biedt plek voor 5 mensen en is een heerlijke plek om de dag te beeindigen, het ontbijt is een topper het wordt gemaakt waar je bijstaat en je waant je in cubaanse sferen.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 13 januari 2016 via mobiele applicatie

Eigenlijk helemaal niets op aan te merken. Alleen maar lovende woorden. Goede ontvangst, nuttige informatie, heerlijke kamer (vraag wel om een kamer met uitzicht), fantastisch ontbijt en relaxed. Een enkele kanttekening: de waterdruk laat te wensen over en de kamers beneden zijn door de houten vloeren wat gehorig. Een aanrader!

Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeeld op 23 augustus 2014

Snel, veel info, degelijk, kwaliteit.
Fijne kamers, met gratis koffie (lekker zelf zetten), die ongevraagd wordt aangevuld. De bedden worden na een paar dagen weer verschoond; kortom het is er heel netjes.
Het ontbijt is erg goed.
Leuk gelegen in het Orosidal, fijne uitvalsbasis voor rit naar de vulkanen (Irazu en Turrialba) en Monumento Nacional Guayabo. Allemaal de moeite van een bezoek waard!
Neem een paar dagen de tijd, dan kun je wegrijden als het weer het gunstigst is.
Ook bezoek aan de koffieplantage van Christina is interessant en heel leerzaam.
Cartago is een leuk stadje en rijd ook eens een rondje langs het meer.

Wij hebben er een prima tijd gehad.

Minpuntje: er zijn niet echt lekkere, gezellige en goede restaurantjes in de buurt.
Er is wel een prima restaurant aan de zuid-oostkant van het meer, maar dat is 's avonds een flink eindje rijden.

Kamertip: De kamers die boven liggen, hebben een geweldig mooi uitzicht op de vulkanen! Leuk om voor je kamer weg te dromen.
Datum van verblijf: augustus 2014
Beoordeeld op 2 november 2013

Het hotel ligt aan de rand van het stadje Orosi. De kamer was ruim en verzorgd.

De eigenaren hebben ons goed voorzien van tips over bezienswaardigheden en restaurants in de buurt.

Wij hebben genoten van ons verblijf in Orosi lodge en vooral van het overheerlijke ontbijt, de koffies en de appeltaart.

Datum van verblijf: oktober 2013