“Geweldig lekker”
Beoordeling van Tierra Mia

Tierra Mia
Geclassificeerd als nr. 4 van 165 Restaurants in La Fortuna de San Carlos
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eenvoudig heel klein restaurant waar je makkelijk aan voorbij loopt. Echter in lange tijd niet zo lekker gegeten als hier! Gecombineerd met super vriendelijke bediening en zeer schone omgeving een absolute topper!

10 maart 2018 beoordeeld

Dit restaurant is echt idioot goed. De eerste avond was het zo ontzettend lekker dat we meteen voor onze tweede, laatste avond hebben gereserveerd. Met zijn tweeën in die 2 avonden 6 hoofdgerechten en alle desserts uitgeprobeerd (dit lag zeker niet aan te kleine porties, integendeel de porties waren enorm, maar aan al die originele gerechten waar we moeilijk uit konden kiezen). Alle gerechten die we geproefd hebben waren werkelijk overheerlijk. Het personeel was ook nog eens super aardig. Beste restaurant waar ik in tijden heb gegeten en dat in Costa Rica.

6 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Door de goede beoordelingen op TripAdvisor hebben wij bij dit restaurant gegeten. Lekker eten, vriendelijk personeel. Voor €20-25 hebben we 2x hoofdgerecht, salade en 3 bier gehad. We hadden wel geluk want meerdere mensen hebben weg moeten gaan omdat het restaurant vol zat. Aanrader maar wees op tijd of reserveer!

13 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk klein restaurantje vlakbij de kerk in La Fortuna. Lieve bediening en smakelijk klaar gemaakte lokale gerechten , zoals de heerlijke quesedias pollo en de hamburger de casa. Erg leuk en de lokalen eten er zelf ook. Gerechten rond de 4500 colon, nog geen 7 euro!
10 tafels , waarvan 2 buiten. Wat heerlijk!!

6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met 2 kids. Eenvoudig te vinden met Google Maps. Vriendelijke mensen en heel betaalbaar.

Reizigers die Tierra Mia bekeken, bekeken ook

La Fortuna de San Carlos, Arenal Volcano National Park

In Tierra Mia geweest? Deel je ervaringen!