Beoordeeld op 20 november 2017

Zeer mooie accommodatie. Omgeven door natuur. Aan de voet van de vulkaan, nabij bekende waterval. Zeer fraaie kamer, met balkon. Goed ontbijt. Voor het diner geen aanrader, vanwege het gebrek aan sfeer. Leuk zwembad met spa. Personeel op momenten te overdreven/enthousiast. Op bepaalde, centrale punten op de accommodatie wifi. Dure fles water bij de bar.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 15 november 2017 via mobiele applicatie

Mooie hotel, schoon en goede verhouding prijs/ kwaliteit, de personeel was vriendelijk en zeer behulpzaam. Het hotel is wel iets ver van de centrum van Antigua, en om de hoek van de busstation. Via het hotel is vervoer voor het vliegveld in Guatemala City. Kortom een goede niet duur accommodatie.

Datum van verblijf: november 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 12 september 2017 via mobiele applicatie

We verbleven hier 2 nachten en dat was geen straf. Heerlijke kamers, fijne bedden, goede airco, mooie badkamer en vooral fantastisch uitzicht op de vulkaan Arenal. Heel fijn zwembad met ligbedjes, en mooi gelegen hot tubs daarachter. Goede wifi aldaar, op de kamer was het matig.
Ontbijt was prima, zoals je gemiddeld tegen komt op Costa Rica.
Het centrum van La Fortuna is op korte rij afstand, en daar is vanalles te doen. Veel shops en eettentjes.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 4 september 2017 via mobiele applicatie

...Hogere klasse accomodatie.
Met uitzicht op de vulcano Arenal...erg mooi.. zeer gastvrij. Ontbijt heerlijk..dinee iets minder. Restaurant oogt ongezellig.. je kan veel goedkooper en lekkerder in stadje La fortuna eten.. leuke backpackers plek.. mooi zwembad ... en tuin. Zeer goed onderhouden.mooie spa bij.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 16 augustus 2017 via mobiele applicatie

We hebben 4 nachten met twee volwassenen en twee kinderen van 16 en 14 doorgebracht in dit hotel. Tijdens ons verblijf waren bijna alle andere gasten Nederlandse gezinnen, vonden we opvallend. Lekker zwembad met ligbedden. Wij hadden een kamer op de benedenverdieping met terras. De kamer was ruim en de badkamer was ruim, licht, erg schoon en luxe met een fantastische douche. Fijne en ruime bedden. Heel klein minpuntje vonden we de service tijdens het ontbijt. De koffie en thee wordt bij de tafel ingeschonken maar je moet bijna op je stoel gaan staan om de aandacht te trekken van het bedienend personeel (dat verder erg aardig was).

Datum van verblijf: augustus 2017