15 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie hotel, schoon en goede verhouding prijs/ kwaliteit, de personeel was vriendelijk en zeer behulpzaam. Het hotel is wel iets ver van de centrum van Antigua, en om de hoek van de busstation. Via het hotel is vervoer voor het vliegveld in Guatemala City. Kortom een goede niet duur accommodatie.

Verbleef: november 2017, reisde alleen
12 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven hier 2 nachten en dat was geen straf. Heerlijke kamers, fijne bedden, goede airco, mooie badkamer en vooral fantastisch uitzicht op de vulkaan Arenal. Heel fijn zwembad met ligbedjes, en mooi gelegen hot tubs daarachter. Goede wifi aldaar, op de kamer was het matig.
Ontbijt was prima, zoals je gemiddeld tegen komt op Costa Rica.
Het centrum van La Fortuna is op korte rij afstand, en daar is vanalles te doen. Veel shops en eettentjes.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
4 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

...Hogere klasse accomodatie.
Met uitzicht op de vulcano Arenal...erg mooi.. zeer gastvrij. Ontbijt heerlijk..dinee iets minder. Restaurant oogt ongezellig.. je kan veel goedkooper en lekkerder in stadje La fortuna eten.. leuke backpackers plek.. mooi zwembad ... en tuin. Zeer goed onderhouden.mooie spa bij.

Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben 4 nachten met twee volwassenen en twee kinderen van 16 en 14 doorgebracht in dit hotel. Tijdens ons verblijf waren bijna alle andere gasten Nederlandse gezinnen, vonden we opvallend. Lekker zwembad met ligbedden. Wij hadden een kamer op de benedenverdieping met terras. De kamer was ruim en de badkamer was ruim, licht, erg schoon en luxe met een fantastische douche. Fijne en ruime bedden. Heel klein minpuntje vonden we de service tijdens het ontbijt. De koffie en thee wordt bij de tafel ingeschonken maar je moet bijna op je stoel gaan staan om de aandacht te trekken van het bedienend personeel (dat verder erg aardig was).

Verbleef: augustus 2017
7 maart 2017 beoordeeld

Schone kamers van alle luxe voorzien. Minibar tegen betaling. WiFi beschikbaar op de kamer. Wij hadden uitzicht op de arenal vulkaan, wat wel erg leuk was! Hotel heeft eigen spa en zwembad. Restaurant erg goed en zeer zeer vriendelijk personeel. Ontbijt in buffet vorm, prima, niet hoogstaand. Trips te boeken via het hotel maar wel erg prijzig. Wij hebben geboekt bij Evergreen tours in het stadje La Fortuna, waardoor je veel geld bespaard. De waterval kun je het beste vroeg in de ochtend doen zodat het niet zo druk is. Tour naar de vulkaan kun je prima zelf doen, geen gids voor nodig. Dit geldt ook voor de hanging bridges.

Kamertip: Uitzicht op de vulkaan met kamers nummer 311 en 312.
  • Verbleef: februari 2017, reisde met een partner