Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 82
Hotels.comUS$ 82
PricelineUS$ 82
TravelocityUS$ 82
Orbitz.comUS$ 82
Agoda.comUS$ 78
Beoordeeld op 24 januari 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel net uit de drukte van het centrum. Zeer rustig gelegen en voorzien van een zwembad. Vanuit de kamers op het gelijkvloers heb je geen zicht op de vulkaan. Mooie kamers zoals het moet zijn. Niets op aan te merken. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Keuze uit 3 ontbijten even verderop in een soda. Gemiddeld ontbijt.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 19 januari 2016

Fijn hotel. Ruime kamer met koffiezetapparaat en kamerkoelkadt en nette badkamer. Mooi terras. Beschikt over zwembad in leuke tuin, vol leguanen. s' Avonds kan je kikkers kijken. Zeer behulpzame receptie.

Kamertip: Geen voorkeur
Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeeld op 8 november 2015 via mobiele applicatie

Prima uitvalbasis voor een bezoek aan de Arenal vulkaan. Net aan de rand van het centrum. Vriendelijk ontvangst met drankje. Douche gaf steeds warm en koude stralen door elkaar, niet heel prettig. Zwembad is klein maar prima. Laad je niet misleiden door de aangeboden excursies, veel te duur. Men kan dit ook zelf regelen

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 27 juli 2015

Eenvoudig, maar prima hotel om een paar nachten te verblijven. Ontbijten doe je in een restaurantje verderop in de straat; lunch en diner in het dorpje zelf. Schone kamers, met goede bedden, ruime douche en een koelkast. Hotel ligt op loopafstand van het centrum van la Fortuna. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Kamertip: Kamers zijn vergelijkbaar.
Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 3 juni 2012

Wij hebben hier twee nachten geslapen. Het is een rustig complex met nette appartementen. De kamer was schoon en ruim, we hebben hier goed geslapen. Balkon gaf uitzicht op de vulkaan, andere kamers geven ook uitzicht op de mooie tuin van het hotel.
Hele complex zag er goed verzorgd uit. Een fijn zwembad in een prachtige tuin vol met dieren, zoals leguanen en luiaards!
Het hotel ligt op loopafstand van het centrum.
Het ontbijt werd geserveerd in een restaurantje vlakbij het hotel en dat was prima verzorgd!

Datum van verblijf: mei 2012