Beoordeeld op 5 augustus 2017 via mobiele applicatie

Hotel ligt op een mooie plek, rustig en geweldig uitzicht op de vulkaan. De kamers zijn ruim met veel groen om de kamer heen en verzorgd. De tuin is fraai aangelegd, restaurants doen wat Amerikaans aan, eten is prima maar ook goed geprijsd. We hebben wel enorm genoten van de hotsprings en de swim-up bar!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 2 februari 2017 via mobiele applicatie

Aanrader! Uitstekend hotel met goede service, restaurants zijn goed te doen, ontbijt is uitstekend en de kamers zijn heel ruim en heel netjes. Indien nodig wordt je het hele terrein rond gereden in golfkarretjes, verder is het personeel vriendelijk en behulpzaam en allen goed Engels sprekend

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 19 januari 2017 via mobiele applicatie

Bij aankomst krijg je een welkoms drankje. Je merkt wel dat deze bestemming populair is onder de Amerikanen.
Zo rijden er ook allemaal karretjes op het terrein om je van je kamer naar de baden of de receptie te brengen.
Bij aankomst kregen wij, gezin van 6 pers, een kamer upgrade. En wat voor een! Wat een luxe!
Bij/naast de baden zitten ook veel basilisken. Dit is leuk wanneer zij over het water 'rennen'.
Bij het grote bad zat ook een poolbar, maar hier zaten met name de 65+ers aan.
Bij het ontbijt is er genoeg keuze. Diner was prijzig en van Amerikaanse proporties. Voor ons was een voorgerecht al groot genoeg.
Vanuit het hotel hebben we de waterval bezocht en hebben we de wandeling gemaakt naar het lavaveld van 1992.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 7 juli 2016 via mobiele applicatie

Is een mooi resort. Vanuit je huis heb je prachtig uitzicht op de vulkaan.
Wil je een Tour boeken, het wordt direct door hen geregeld.
Als je zelf van het resort af wil moet je ober een (huur) auto beschikken.
Wij hebben een zip line Tour gedaan, was geweldig.
Het resort beschikt over diverse zwembadjes, het is er heerlijk rustig.
Het eten is prima. Het personeel is fantastisch, ze maken een praatje, houden alles goed schoon en zijn enthousiast.
Het huis zelf was prima, en luxe.
Kortom het was geweldig.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 12 maart 2016

Beetje eentonig en saai. Een dag is voldoende om door te brengen. Was niet echt een Spa, sauna's ontbreken. Massage van tevoren reserveren, zijn snel volgeboekt.
Vriendelijke ontvangst met n drankje. Vallet parking. We konden om. 13:00 uur inchecken ipv 15:30 uur. Prachtige kamer van alle gemakken voorzien en een geweldig uitzicht op de vulkaan. Een super bed. Een bubbelbad met aparte douche. Verschillende zwembaden. Je kunt tot 22:00 uur zwemmen. Dagtrip naar de dieren van club RIO bijzonder aan te bevelen.

Datum van verblijf: maart 2016
hotel-arenal-springs, Director de Relaciones con Clientes van Arenal Springs Resort and Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2016

hartelijk dank voor uw opmerkingen en voor het kiezen van ons, we hopen je snel te zien snel terug.