2 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanrader! Uitstekend hotel met goede service, restaurants zijn goed te doen, ontbijt is uitstekend en de kamers zijn heel ruim en heel netjes. Indien nodig wordt je het hele terrein rond gereden in golfkarretjes, verder is het personeel vriendelijk en behulpzaam en allen goed Engels sprekend

Verbleef: februari 2017
19 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst krijg je een welkoms drankje. Je merkt wel dat deze bestemming populair is onder de Amerikanen.
Zo rijden er ook allemaal karretjes op het terrein om je van je kamer naar de baden of de receptie te brengen.
Bij aankomst kregen wij, gezin van 6 pers, een kamer upgrade. En wat voor een! Wat een luxe!
Bij/naast de baden zitten ook veel basilisken. Dit is leuk wanneer zij over het water 'rennen'.
Bij het grote bad zat ook een poolbar, maar hier zaten met name de 65+ers aan.
Bij het ontbijt is er genoeg keuze. Diner was prijzig en van Amerikaanse proporties. Voor ons was een voorgerecht al groot genoeg.
Vanuit het hotel hebben we de waterval bezocht en hebben we de wandeling gemaakt naar het lavaveld van 1992.

Verbleef: mei 2016, reisde met familie
7 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Is een mooi resort. Vanuit je huis heb je prachtig uitzicht op de vulkaan.
Wil je een Tour boeken, het wordt direct door hen geregeld.
Als je zelf van het resort af wil moet je ober een (huur) auto beschikken.
Wij hebben een zip line Tour gedaan, was geweldig.
Het resort beschikt over diverse zwembadjes, het is er heerlijk rustig.
Het eten is prima. Het personeel is fantastisch, ze maken een praatje, houden alles goed schoon en zijn enthousiast.
Het huis zelf was prima, en luxe.
Kortom het was geweldig.

Verbleef: juni 2016, reisde met familie
12 maart 2016 beoordeeld

Beetje eentonig en saai. Een dag is voldoende om door te brengen. Was niet echt een Spa, sauna's ontbreken. Massage van tevoren reserveren, zijn snel volgeboekt.
Vriendelijke ontvangst met n drankje. Vallet parking. We konden om. 13:00 uur inchecken ipv 15:30 uur. Prachtige kamer van alle gemakken voorzien en een geweldig uitzicht op de vulkaan. Een super bed. Een bubbelbad met aparte douche. Verschillende zwembaden. Je kunt tot 22:00 uur zwemmen. Dagtrip naar de dieren van club RIO bijzonder aan te bevelen.

• Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
hotel-arenal-springs, Director de Relaciones con Clientes van Arenal Springs Resort and Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 maart 2016

hartelijk dank voor uw opmerkingen en voor het kiezen van ons, we hopen je snel te zien snel terug.

1 oktober 2015 beoordeeld

Ons 2e bezoek aan Arenal Springs Resort and Spa en wederom erg genoten. Het ontvangst, de service, de accomodaties en de service, alles was wederom top.
Na het ontvangst, met een welkomstdrankje, werd ons de bungalow gewezen. We hadden een bungalow op rij 3, met wederom een super uitzicht op de Arenal Vulkaan. Op het bed vonden we een fles wijn. Het was niet helemaal duidelijk waarvoor deze was: ons herhaalde bezoek óf wegens de verbouwing van het restaurant en de mogelijk overlast die we daarvan zouden ondervinden (geen). De koelkast was weer gevuld met drankjes, hiervan konden we gratis gebruik maken. In de middag was er ook nog een bord vers fruit in de koelkast gelegd, een fijne verrassing!
Bij navraag werd er ruim aandacht besteed aan de omgeving en de activiteiten die er te doen waren. Uiteindelijk een tubing-tour geboekt, wat prima geregeld was (aanrader!).
Ook de zwembaden/springs waren weer heerlijk om na een actieve dag bij te komen.
Het ontbijt was super; een zéér uitgebreid keuzebuffet van hoge kwaliteit.
Kortom: een top verblijf!

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
hotel-arenal-springs, Director de Relaciones con Clientes van Arenal Springs Resort and Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 oktober 2015

hallo Joosten
Hartelijk dank voor uw tweede bezoek aan ons hotel en ik dank u voor uw mooie commentaar, voelen we ons erg blij om te zien dat je had een geweldige ervaring hier in ons hotel, we hopen u snel terug te zien.
Dank en vele zegeningen.
PURA VIDA¡¡¡