Beoordeeld op 7 september 2016 via mobiele applicatie

Op het park verblijf je in een aan elkaar geschakelde bungalow. Wij verbleven in een nette/schone bungalow met een prima badkamer en een goede airco. Receptie is tot uiterlijk 7 uur geopend dus zorg dat je voor die tijd incheckt.

Het park ziet er erg groen uit, zeer goed onderhouden en inclusief uitzicht op de vulkaan.

We hebben niet gezwommen maar het zwembad oogt vrij basic, voor even snel wat verkoeling.

Het ontbijt vindt plaats in een soort van overdekte oude stal, erg leuk gedaan. Ontbijt is van goede kwaliteit. Mensen die in de bediening werken waren zeer vriendelijk. Voor lunch en diner ben je aangewezen op het dorpje en daar is voldoende eetgelegenheid. Daarvoor moet circa 10 min gelopen worden aan een - in de avond - ietswat donkere weg, dat voelde overigens geenszins onveilig aan.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
ArenalCountryInn, Gerente van Arenal Country Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2016

Hartelijk dank voor uw vriendelijke opmerkingen. We zijn blij dat je voelde zich thuis in onze schone, comfortabele hutten en goed onderhouden terrein, en met de vriendelijke service van onze medewerkers. De meesten van hen zijn bij ons voor vele jaren en zijn zeer waardevol assests. Bedankt voor het kiezen Arenal Country Inn, we kijken ernaar uit om je weer te hosten op uw volgende bezoek aan La Fortuna.

Beoordeeld op 9 mei 2016

We gebruikten dit hotel bij onze rondreis (Kras, Highlights of Costa Rica) Prima hotel, losse huisjes (2-onder één kap). Erg fraaie tuin, leuk zwembad met zicht op de vulkaan Arenal. Prima eten en drinken.

• Verbleef: april 2016, reisde met een partner
ArenalCountryInn, Gerente van Arenal Country Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 mei 2016

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en voor merken en te genieten van al het harde werk en houden van onze familie en het personeel zette aan het dienen van al onze gasten en het houden van alles wat mooi en lekker voor je. Het was geweldig om je te ontmoeten en we kijken ernaar uit om u snel terug!

Beoordeeld op 28 september 2015 via mobiele applicatie

Het hotel springt er uit als je de eerste stappen binnen zet. Wat een leuk idee al die gebouwtjes.
Binnengekomen heb je een airco, koelkast, kluis (borg) en een zeer nette badkamer.
Het centrum van la fortuna ligt op 5 minuten rijden en is een must go.

Verbleef: september 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 9 mei 2015

Dit was ons eerste hotel op de rondrit door Costa Rica.
Het hotel bestaat voornamelijk uit twee onder één kap bungalows, die goed schoon zijn en er netjes uitzien. De bungalows liggen in een mooie tuin, met zwembad, van waaruit je uitzicht hebt op de vulkaan. Het hotel serveert geen avond eten. Kortom een vrij rustig hotel.
Lastig is dat de receptie al vrij vroeg sluit, terwijl je daar de beste WiFi ontvangst hebt.
Vanuit het hotel kun je meerdere excursies uitvoeren.
Het dorpje ligt ongeveer 15 minuten lopen van het dorp.

• Verbleef: april 2015, reisde met familie
Beoordeeld op 18 oktober 2014

Nette bungalows, goed verzorgd. De receptie is tot 7 uur 's avonds geopend. Dit is was onhandig om de ingeleverde wasgoed op te halen als je gebruik maakt van de 'Laundry service', vooral als je overdag op pad bent voor excursies. In het plaatsje zijn genoeg eetmogelijkheden en dat is wel nodig omdat je niet kunt dineren bij het hotel. Om vanaf La Fortuna bij het hotel te komen kun je tot 300 meter het hotel op een veilige manier benaderen waarna je langs een vrij drukke weg met voorbijrazend verkeer verder moet. 's Avonds is het daar ook vrij donker, dus je moet goed opletten.

• Verbleef: oktober 2014, reisde alleen