Beoordeeld op 10 januari 2016

Het hotel ligt even buiten de plaats La Fortuna. Vanuit onze kamer hadden we zicht op de vulkaan Arenal (tenminste, als er geen wolken voor hangen). Wij vonden de sfeer wat onpersoonlijk. Het ontbijtbuffet was goed, in een grote eetzaal. Het park van de vulkaan is dichtbij, je kan daar mooi wandelen, ook zonder gids. Misser van het hotel: wij troffen in totaal 3 kakkerlakken in onze kamer aan. Bij melding aan de receptie trok met onverschillig z'n schouders op.

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 23 oktober 2015 via mobiele applicatie

2 overnachtingen met een prachtig uitzicht op de vulkaan. Fijn zwembad met paar heerlijke jacuzzi's. Ruime lodge en makkelijk te vinden. Vanuit la pradera kun je rond het meer rijden wat erg mooi is en ook de hangbruggen zijn erg dichtbij.

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 14 juli 2015

De kamer was een ruime cabine dat van vele gemakken was voorzien. Hotel is voorzien van een restaurantjes. Dit is wel fijn, omdat je iets van het centrum verwijderd bent. Als je vraagt om een vegetarische variant, doen de dames in de keuken hun best. Ontbijt biedt voldoende keuzemogelijkheden. De Arenal kan je vanuit je kamer zien. Het park ligt op zo'n 10 minuten rijden. Zelfs zonder gids, kan je voldoende fauna spotten.

Kamertip: De cabines achter in het park waren erg mooi.
Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 18 januari 2015

Dit hotel ligt een half uur lopen van het dorp. De locatie is mooi en het is er rustig. De huisjes zijn prima. De kamers zijn groot, het bed is prima, er is een koffiezet apparaat op de kamer. De badkamer is zeer ruim. De bediening is vriendelijk. Wifi alleen in de lobby van het hotel.
Dit is een prima uitvalbasis om de Cano Negro te gaan bezoeken. Het hotel heeft een zwembad.
Helaas hebben we door de bewolking de vulkaan de Arenal niet kunnen zien.

Datum van verblijf: december 2014
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 7 januari 2015

wij hadden geen mazzel met de kamer, die aan de weg lag waardoor we veel geluidsoverlast van het hardrijdende verkeer hadden. Dit vonden we erg storend. Ook de bedden vonden wij niet fijn. Wel was de kamer verder oke, met een mooi terrasje voor de deur, was ook zeker een pluspunt was, was het zwembad. Dit was groot en mooi opgezet en er waren twee baden die erg warm waren. Heerlijk om 's avonds lekker loom in te hangen, met een biertje of colaatje op de rand. Kortom, de kamer was niet fantastisch, het ontbijt zo zo, maar het zwembad maakte wel wat goed.

Datum van verblijf: december 2014