“Aanrader”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Arenal Volcano Inn
Beoordeeld als nr. 9 van 59 hotels in La Fortuna de San Carlos
15 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel met zeer vriendelijke staf. Alles prima geregeld Uitgebreide kaart en lekker eten. De kamers zijn ruim en van alle comfort voorzien. Overal op het domein wifi. Mooi zwembad en Whirlpool. Mooi zicht op de Arenal

Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
Bedank Valentin Leysse... J
Pacovol, Propietario van Arenal Volcano Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 februari 2017

Dear VAlentin,
We are extremely happy to receive your amazing review!
Thank you so much for sharing your opinon with other TripAdvisor users.
We always want our guests to leave satisfied and I am pleased to know you had a great time while visiting us.
Looking forward to seeing you again.

All the best,
Hernán Cordero

25 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie, ruime vrijstaande huisjes met een perfecte zicht op de Arenal. Huisjes zijn van alle gemakken voorzien. Rondom de huisjes zijn mooi aangelegde en verzorgde tuinen. Leuk en avontuurlijk wandelpad om het park waar luiaards en diverse vogels zijn waar te nemen. De kids hebben zich prima vermaakt in het zwembad. Het naastgelegen restaurant is prijzig en matig. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
9 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden super ontvangen, alles werd goed uitgelegd met een drankje erbij.
Het huisje was heerlijk, ruim met koelkast....
Heerlijk zwembad met jaccuzzi.
Een aanrader is het restaurant, heerlijk eten en goede bediening.
Mooi uitzicht op de vulkaan.

Verbleef: Augustus, 2016
Pacovol, Propietario van Arenal Volcano Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 augustus 2016

Dear Manja1609,

Thank you very much for sharing part of your experience at Arenal Volcano Inn with the Tripadvisor comunity. We are very happy to hear your enjoyed your stay and liked the food in our restaurant.
We look forward to having you visiting Us again in the near future!

Kind Regards,

Hernan.

27 juli 2016 beoordeeld

Vriendelijk personeel. Een mooie ligging aan de voet van de vulkaan Arenal. Heel mooie kamers met airco en wifi. Restaurant van het hotel heeft een uitgebreide kaart. Eten is er lekker en niet duur! Echt een aanrader.

Verbleef: Juli, 2016
31 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee nachten hier verbleven. De start leek prettig: uitzicht op de vulkaan, waar de top niet in de wolken zat. Maar inhoudelijk (kamer, douche/badkamer (losse kranen, niet echt schoon), bed (keiharde matras), ontbijt en diner (niet te eten)): ronduit vreselijk. De service is wel goed, maar meer kan ik er niet van maken.

Verbleef: December, 2015, reisde alleen
Avimanager, Propietario van Arenal Volcano Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 januari 2016

Dear Tripadvisor User.
As you probably notice your comment is very different from the other almost 600 comments. Guest now days enjoy our service and our rooms and of course if there is something to correct we do it immediately on site so the overall experience of our guests is a positive one. Cleanliness of our rooms is and will always be one of our main priorities. Our breakfast in our opinion is very complete for a 3 star hotel, we would have loved to know what was missing in your opinion to correct it for future guests. About our restaurant for dinner we have many repeating customers and good reviews. We invite our customers to please let us know if something is not according to what they specked so we can corrected right away and make sure their experience is always a good one.

28 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier twee nachten geweest en ik vond het heel heel fijn verblijf. Het personeel was bijzonder behulpzaam en aardig. Wij hadden problemen met de bagage maar y was nooit te veel om te helpen. De service was dus echt top! Simpel maar mooi en schone kamer en het ontbijt was lekker uitgebreid. Fijn bubbelbad, leuke excursies die ze aanbieden en een goed restaurant.

Verbleef: Juli, 2015, reisde met een partner
15 februari 2015 beoordeeld

We hadden de speciale aangepaste bungalow. Uitstekend ingericht. Eigen parkeerplaats bij het huis. Een mooi uitzicht op de vulkaan. Het is iets buiten het dorp Fortuna, maar ook daardoor erg rustig. Ook het restaurant was prima. Ik kan dit hotel goed aanbevelen

• Verbleef: Januari, 2015, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in La Fortuna de San Carlos bekeken
Casa Luna Hotel & Spa
nr. 11 van 59 in La Fortuna de San Carlos
1.397 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Arenal Volcano Inn geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Arenal Volcano Inn

Adres: 6.5 KM North West of The catholic church of La Fortuna, San Carlos. | 6.5 km NW of the Catholic church, Arenal Volcano National Park, La Fortuna de San Carlos 21007, Costa Rica
Telefoonnummer:
Locatie: Costa Rica > Provincie Alajuela > Arenal Volcano National Park > La Fortuna de San Carlos
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 10 familiehotel in La Fortuna de San Carlos
Nr. 14 romantisch hotel in La Fortuna de San Carlos
Prijsklasse: € 90 - € 137 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Arenal Volcano Inn 3*
Aantal kamers: 25
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA, Agoda, Hotels.com en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Arenal Volcano Inn met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Arenal Volcano Hotel La Fortuna De San Carlos
Hotel Arenal Volcano

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?