Casa Luna Hotel & Spa(La Fortuna de San Carlos)
  • Inclusief ontbijt
Volcano Lodge & Springs(La Fortuna de San Carlos)
  • Inclusief ontbijt
Hotel Lavas del Arenal(La Fortuna de San Carlos)
  • Gratis parkeren
Arenal Lodge(La Fortuna de San Carlos)
Gratis annuleren tot 02/08
  • Inclusief ontbijt
Hotel Lomas del Volcan(La Fortuna de San Carlos)
  • Inclusief ontbijt
Arenal Hostel Resort(La Fortuna de San Carlos)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 03/08
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Gratis parkeren
Brisas Arenal Hotel(La Fortuna de San Carlos)
Gratis annuleren tot 29/07
Boek nu, betaal bij aankomst
Orbitz.com
  • Gratis parkeren
Hotel El Silencio del Campo(La Fortuna de San Carlos)
  • Gratis parkeren
The Royal Corin Thermal Water Spa & Resort(La Fortuna de San Carlos)
  • Gratis parkeren
Tabacon Thermal Resort & Spa(La Fortuna de San Carlos)
TripAdvisor
25 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie, ruime vrijstaande huisjes met een perfecte zicht op de Arenal. Huisjes zijn van alle gemakken voorzien. Rondom de huisjes zijn mooi aangelegde en verzorgde tuinen. Leuk en avontuurlijk wandelpad om het park waar luiaards en diverse vogels zijn waar te nemen. De kids hebben zich prima vermaakt in het zwembad. Het naastgelegen restaurant is prijzig en matig. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
9 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden super ontvangen, alles werd goed uitgelegd met een drankje erbij.
Het huisje was heerlijk, ruim met koelkast....
Heerlijk zwembad met jaccuzzi.
Een aanrader is het restaurant, heerlijk eten en goede bediening.
Mooi uitzicht op de vulkaan.

Verbleef: augustus 2016
Pacovol, Propietario van Arenal Volcano Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 augustus 2016

Dear Manja1609,

Thank you very much for sharing part of your experience at Arenal Volcano Inn with the Tripadvisor comunity. We are very happy to hear your enjoyed your stay and liked the food in our restaurant.
We look forward to having you visiting Us again in the near future!

Kind Regards,

Hernan.

27 juli 2016 beoordeeld

Vriendelijk personeel. Een mooie ligging aan de voet van de vulkaan Arenal. Heel mooie kamers met airco en wifi. Restaurant van het hotel heeft een uitgebreide kaart. Eten is er lekker en niet duur! Echt een aanrader.

Verbleef: juli 2016
31 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee nachten hier verbleven. De start leek prettig: uitzicht op de vulkaan, waar de top niet in de wolken zat. Maar inhoudelijk (kamer, douche/badkamer (losse kranen, niet echt schoon), bed (keiharde matras), ontbijt en diner (niet te eten)): ronduit vreselijk. De service is wel goed, maar meer kan ik er niet van maken.

Verbleef: december 2015, reisde alleen
Avimanager, Propietario van Arenal Volcano Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 januari 2016

Dear Tripadvisor User.
As you probably notice your comment is very different from the other almost 600 comments. Guest now days enjoy our service and our rooms and of course if there is something to correct we do it immediately on site so the overall experience of our guests is a positive one. Cleanliness of our rooms is and will always be one of our main priorities. Our breakfast in our opinion is very complete for a 3 star hotel, we would have loved to know what was missing in your opinion to correct it for future guests. About our restaurant for dinner we have many repeating customers and good reviews. We invite our customers to please let us know if something is not according to what they specked so we can corrected right away and make sure their experience is always a good one.

28 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier twee nachten geweest en ik vond het heel heel fijn verblijf. Het personeel was bijzonder behulpzaam en aardig. Wij hadden problemen met de bagage maar y was nooit te veel om te helpen. De service was dus echt top! Simpel maar mooi en schone kamer en het ontbijt was lekker uitgebreid. Fijn bubbelbad, leuke excursies die ze aanbieden en een goed restaurant.

Verbleef: juli 2015, reisde met een partner