Beoordeeld op 29 april 2018 via mobiele applicatie

Volcano Lodge&Springs ligt 5 km buiten La Fortuna, rustig (al hoor je soms de weg). De kamers zijn ruim, goede bedden, a/c werkt goed, goede douche. Grootste nadeel: kamers zijn zéér gehorig (gesprekken buren zijn goed te volgen..). Fraai terras met lekkere schommelstoelen.
Zwembad en hottubs prima!
Ontbijt redelijk qua keuze, matig van kwaliteit (type vdValk). Diner wisselend, daardoor prijs/kwaliteit wat uit balans.

Datum van verblijf: april 2018
GPCustomerService, Director de Relaciones con Clientes van Volcano Lodge, Hotel & Thermal Experience, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2018

Hallo, hartelijk dank voor uw tijd om uw opmerking achter te laten; wat erg belangrijk voor ons is omdat het ons helpt bij al onze diensten te verbeteren.

We hopen dat je op een dag terug kunt komen.
Nogmaals bedankt voor uw beoordeling.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 23 juni 2017 via mobiele applicatie

Wij zijn er een middag geweest, we zaten in een hotel in la Fortuna maar omdat we op onze huwelijksreis waren kregen we dit aangeboden t van het hotel. We verwachtten er niet teveel van maar de hot-springs zijn echt heerlijk! Het was er rustig en je hebt er een prachtig uitzicht op de vulkaan. Vanuit het zwembad kun je
een heerlijke cocktail bestellen

Datum van verblijf: juni 2017
GPCustomerService, Director de Relaciones con Clientes van Volcano Lodge, Hotel & Thermal Experience, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2017

Hallo, ik dank u hartelijk voor uw goede commentaar.

We zijn blij dat u genoten van onze warmwaterbronnen en onze kijk op de Arenal vulkaan.

Beoordeeld op 9 maart 2017

De kamers zijn ruim, schoon en verzorgd. Het interieur is, in onze ogen, wat gedateerd. De kamers grenzen aan een mooie tuin. Het zwembad is gezellig en er zijn tevens keurig aangelegde thermale baden. Vanuit het thermale bad heb je een schitterend uitzicht op de vulkaan Arenal. Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Ik zou zeker terugkeren naar deze Lodge in een volgende vakantie naar Costa Rica.

Datum van verblijf: februari 2017
GPCustomerService, Director de Relaciones con Clientes van Volcano Lodge, Hotel & Thermal Experience, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 maart 2017

JoanBal Hallo, bedankt voor je reactie.

Uw commentaar is zeer belangrijk omdat het helpt ons bij het verbeteren van onze dienstverlening. We zijn blij dat alles goed is gegaan tijdens hun verblijf bij ons.

Probeert u het later wanneer ik terugkeer naar Costa Rica.

Beoordeeld op 20 oktober 2016 via mobiele applicatie

Prachtig gelegen hotel aan de voet van Volcán Arenal. Vanuit het zwembad en de hot springs hadden we een fantastisch uitzicht op deze vulkaan. Het hotelcomplex is ruim opgezet, de kamers zijn groot en voorzien van de gemakken die je mag verwachten bij een luxe hotel. Een kleine aanmerking is het enigszins gedateerde interieur. Het zeer uitgebreide ontbijt oversteeg daarentegen onze verwachting en was het beste van onze 3-weekse reis door CR. Prijs-kwaliteit van dit hotel is goed, onze beoordeling zit dicht tegen 5 sterren aan.

De Volcano Lodge is een prima uitvalsbasis voor een bezoek aan La Fortuna, Arenal NP, de waterval en andere activiteiten in de omgeving. Een huurauto is aan te raden, er is parkeerplek direct voor de hotelkamer.

Datum van verblijf: april 2016
Grupo La Palma H, Director de Relaciones Públicas van Volcano Lodge, Hotel & Thermal Experience, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2016

Hartelijk dank voor uw reactie!

Wij hopen dat u hebt genoten!

Groeten uit de Arenal vulkaan!

Beoordeeld op 3 september 2016

Heel goede ontvangst, mooi afgewerkte kamer, een ontbijtbuffet met alles erop en eraan. Gratis gebruik van prachtige warmwaterthermen, jacuzzi, zwembad.
Grote tuin om in te wandelen en prachtige vogels te bewonderen. Avondeten is lekker en niet duur.

Kamertip: Kies voor een kamer dicht bij het zwembad.
Datum van verblijf: augustus 2016