Hotel Lomas del Volcán(La Fortuna de San Carlos)
  • Gratis parkeren
Casa Luna Hotel & Spa(La Fortuna de San Carlos)
  • Inclusief ontbijt
Hotel Rancho Cerro Azul(La Fortuna de San Carlos)
  • Gratis parkeren
Tabacon Thermal Resort & Spa(La Fortuna de San Carlos)
Bookit.com
  • Gratis parkeren
Arenal Hostel Resort(La Fortuna de San Carlos)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Arenal Lodge(La Fortuna de San Carlos)
  • Inclusief ontbijt
Nayara Springs(La Fortuna de San Carlos)
23 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn er een middag geweest, we zaten in een hotel in la Fortuna maar omdat we op onze huwelijksreis waren kregen we dit aangeboden t van het hotel. We verwachtten er niet teveel van maar de hot-springs zijn echt heerlijk! Het was er rustig en je hebt er een prachtig uitzicht op de vulkaan. Vanuit het zwembad kun je
een heerlijke cocktail bestellen

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
GPCustomerService, Director de Relaciones con Clientes van Volcano Lodge & Springs, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juni 2017

Hallo, ik dank u hartelijk voor uw goede commentaar.

We zijn blij dat u genoten van onze warmwaterbronnen en onze kijk op de Arenal vulkaan.

Gerardo Pérez H

9 maart 2017 beoordeeld

De kamers zijn ruim, schoon en verzorgd. Het interieur is, in onze ogen, wat gedateerd. De kamers grenzen aan een mooie tuin. Het zwembad is gezellig en er zijn tevens keurig aangelegde thermale baden. Vanuit het thermale bad heb je een schitterend uitzicht op de vulkaan Arenal. Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Ik zou zeker terugkeren naar deze Lodge in een volgende vakantie naar Costa Rica.

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
GPCustomerService, Director de Relaciones con Clientes van Volcano Lodge & Springs, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 maart 2017

JoanBal Hallo, bedankt voor je reactie.

Uw commentaar is zeer belangrijk omdat het helpt ons bij het verbeteren van onze dienstverlening. We zijn blij dat alles goed is gegaan tijdens hun verblijf bij ons.

Probeert u het later wanneer ik terugkeer naar Costa Rica.

Gerardo Pérez H

20 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig gelegen hotel aan de voet van Volcán Arenal. Vanuit het zwembad en de hot springs hadden we een fantastisch uitzicht op deze vulkaan. Het hotelcomplex is ruim opgezet, de kamers zijn groot en voorzien van de gemakken die je mag verwachten bij een luxe hotel. Een kleine aanmerking is het enigszins gedateerde interieur. Het zeer uitgebreide ontbijt oversteeg daarentegen onze verwachting en was het beste van onze 3-weekse reis door CR. Prijs-kwaliteit van dit hotel is goed, onze beoordeling zit dicht tegen 5 sterren aan.

De Volcano Lodge is een prima uitvalsbasis voor een bezoek aan La Fortuna, Arenal NP, de waterval en andere activiteiten in de omgeving. Een huurauto is aan te raden, er is parkeerplek direct voor de hotelkamer.

Verbleef: april 2016, reisde met een partner
Grupo La Palma H, Director de Relaciones Públicas van Volcano Lodge & Springs, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 oktober 2016

Hartelijk dank voor uw reactie!

Wij hopen dat u hebt genoten!

Groeten uit de Arenal vulkaan!

3 september 2016 beoordeeld

Heel goede ontvangst, mooi afgewerkte kamer, een ontbijtbuffet met alles erop en eraan. Gratis gebruik van prachtige warmwaterthermen, jacuzzi, zwembad.
Grote tuin om in te wandelen en prachtige vogels te bewonderen. Avondeten is lekker en niet duur.

Kamertip: Kies voor een kamer dicht bij het zwembad.
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
14 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische plek aan de voet van de vulkaan Arenal. Je hebt een eigen huisje met een hotspring bad in de tuin, twee ligstoelen, prima kamer met elke dag een nieuwe creatie van handdoeken. Fantastisch zwembad met uitzicht op de vulkaan. Goed Engelssprekend personeel en super ontbijt. Echt heel luxe. Verder zit je vlak bij la fortuna wat een heerlijk stadje is waar je goed kunt eten.

Verbleef: maart 2016, reisde met familie
VLSCustomerService, Director de Relaciones con Clientes van Volcano Lodge & Springs, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 maart 2016

Thank you for sharing your review.

We hope to welcome you back very soon, always it will be a pleasure for us.

Warmest regards from Volcano Lodge & Springs!