Beoordeeld op 10 mei 2018

Er zijn verschillende soorten kamers. Wij hadden een klein huisje met aan de voorkant uitzicht op de vulkaan en achter keken we op het dal met heel veel vogels.De tuin is werkelijk schitterend en je kunt er lekker ontspannen in het zwembad en de warmwaterbaden.

Datum van verblijf: januari 2018
Gerencia M, Gerente van Hotel Montana de Fuego Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2018

Dear Guest, greeting from Montaña family

Best regards and thank you very much for your comment, we are glad you enjoying your stay with us and hope you can visit us again in this paradise the Arenal Volcano and the relaxing hot springs.

Luis Villegas/ Operations Manager

Beoordeeld op 15 augustus 2017

Het hotel heeft een mooi zicht op de vulkaan. Er zijn zwembaden maar ook hot springs aanwezig. Je kan met vulkaanmodder je insmeren.

Onze eerste kamer had een lekkend dak daardoor kregen we een upgrade naar een garden deluxe kamer.

het ten is medium, ontbijt valt wel mee qua buffet en keuzes.

Kamertip: garden deluxe kamers vallen goed mee
Datum van verblijf: augustus 2017
Gerencia M, Gerente van Hotel Montana de Fuego Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2017

Dear Guest,

Thank you very much for your comments and we will try to improve on the aspects that you note. Please if you need more details contact to info@montanadefuego.com and we will be glad to serve you.

Beoordeeld op 12 augustus 2017

Fantastisch hotel! We zijn hier 4 nachten geweest. In de ochtend werden we wakker door de howlermonkeys die achter onze kamer in het regenwoud zaten. Heel bijzonder!Het hotel is een prima uitvalsbasis om de vulkaan te bezoeken en allerlei trails te wandelen. Daarna is het, zeker met kinderen, goed ontspannen in het zwembad en de warmwaterbaden. Aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2017

Dear Guest, greeting from Montaña family

Luis Villegas/ Operations Manager

Beoordeeld op 4 maart 2017 via mobiele applicatie

We verbleven er twee nachten.
Klein zwembadje maar ook enkele warmwaterbaden.
Loges met magneet kaart als sleutel.
Had nogal wat voeten in de aarde eer we binnen konden.
Ruim en fantastisch zicht op vulkaan. Ontbijt gewoon.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 29 november 2015

Dit mooie hotel heeft mooie kamers die uitzicht hebben op de vulkaan
op het hele resort is niks op aan te merken alles is hier prima voor elkaar
in de buurt zijn diverse hotsprings welke zeker een bezoek waard zijn

Datum van verblijf: november 2015