Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.comUS$ 56
TravelocityUS$ 56
TripadvisorUS$ 56
Orbitz.comUS$ 56
ZenHotels.com
Lol.travel
Beoordeeld op 7 oktober 2019

Ontbijt was goed, Costa Ricanen eten voornamelijk rijst met bonen (warm als ontbijt) maar er was genoeg ei, gebakken banen, fruit en koffie/thee. Alles voor een goed ontbijt voor een hike! De hotspring van zuster hotel was heerlijk vooral na 15km stappen. Personeel was vriendelijk, goede uitleg wat te doen in de omgeving, kamers super schoon, bed ook! En een schommelstoel voor de deur! Prijs en kwaliteit was perfect! Parking bij het hotel ook goed geregeld!

Datum van verblijf: oktober 2019
GPCustomerService, Director de Relaciones con Clientes van San Bosco Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2019

Hallo, heel erg bedankt voor je uitstekende review.

We zijn erg blij om te zien dat alles naar wens was.
We hopen dat u ons op een dag opnieuw kunt bezoeken.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

2 nachten in dit motel-stijl verblijf, voldoet aan verwachtingen. We waren een early check-in maar dit was geen probleem. Hotel ligt redelijk centraal gelegen in Fortuna met restaurants en winkels op loopafstand.
Basic maar schone kamers, goede bedden. Ontbijt was tevens standaard maar lekker. Gratis toegang tot hotsprings van het luxueuze Volcano Lodge, op circa 15 minuten rijden van hotel. Absolute aanrader en groot pluspunt, prachtige tuin met meerdere thermale baden en uitzicht op de vulkaan. San Bosco Inn beschikt overigens zelf over een eenvoudig maar prima zwembad.
Personeel is erg vriendelijk, service met een glimlach.

Kortom, prima hotel in centrum van Fortuna. Wij waren op doorreis en dan voldoet dit hotel uitstekend.

Datum van verblijf: september 2019
GPCustomerService, Director de Relaciones Públicas van San Bosco Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2019

Beste gast, bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mooie ervaring met ons te delen.

Is goed om uw opmerkingen over ons eigendom en onze diensten te lezen, en we zijn echt blij dat u hebt genoten van alles wat u in het hotel bent tegengekomen.

Het was een genoegen u hier bij ons te hebben en we hopen dat u snel terug kunt zijn.

Beoordeeld op 10 februari 2019 via mobiele applicatie

Twee nachten in dit hotel geweest. Wij hadden een kamer op de begane grond aan de parkeerplaats. Helaas stonden hier regelmatig touringcars en vrachtwagens langdurig stationair te draaien (in verband met airco) waardoor je niet alleen een hoop lawaai hebt maar ook de uitlaatgassen in je kamer... Ook was het best gehorig waardoor we ‘s morgens vroeg gewekt werden door luidruchtige Fransen die weer vertrokken. Ontbijt was prima verzorgd. Bij de receptie hele aardige medewerkers!

Groot plus punt is het gratis gebruik van de hotsprings van het collega hotel tien minuten rijden. Hier kun je heerlijk ontspannen.

Datum van verblijf: februari 2019
GPCustomerService, Director de Relaciones con Clientes van San Bosco Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2019

Hallo, hartelijk dank voor uw beoordeling.

We betreuren het ongemak met lawaai.
Zonder enige twijfel zullen we ze in overweging nemen om dit aspect te verbeteren.

Nogmaals bedankt voor je reactie.

Beoordeeld op 27 december 2018 via mobiele applicatie

Een prima hotel, wel iets onder onze verwachting door de hoge beoordelingen en prijs, de foto’s die getoond worden zijn namelijk super. Wij hadden een iets knusser hotel verwacht. Locatie ligt erg prettig, restaurantjes om de hoek en alles op loop afstand. Al met al een prettig verblijf gehad, wel “overlast” van echt honderden kleine mieren.

Datum van verblijf: december 2018
GPCustomerService, Director de Relaciones con Clientes van San Bosco Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 december 2018

Hallo, we willen je bedanken voor je beoordeling.

We zijn blij om te zien dat je verblijf voor het grootste deel aangenaam was.
We zullen ongetwijfeld rekening houden met uw bijdragen om te verbeteren.

Hopelijk kan je op een dag terugkeren.

Beoordeeld op 22 augustus 2018 via mobiele applicatie

Kamer is schoon maar wel erg klein. Geen ruimte om je koffer goed neer te zetten. De inrichting is jaren '70/80 en gedateerd. Voldoende parkeerplek en mooi centraal gelegen in levendige centrum van Fortuna. Het ontbijt is erg mager qua keus en eentonig. Zwembad is prima in orde. Ook fijn dat je koffie en thee kunt pakken. Voor mensen die geen eisen stellen prima maar voor deze prijs is zeker wat beters te vinden.

Datum van verblijf: augustus 2018
GPCustomerService, Director de Relaciones con Clientes van San Bosco Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2018

Hallo Niels, we willen je bedanken voor je tijd om je beoordeling achter te laten.

Alle opmerkingen zijn belangrijk omdat ze ons op alle manieren helpen verbeteren.

Het spijt ons dat uw verblijf niet de beste was en dat onze kamers en faciliteiten u niet bevielen.