Casa Luna Hotel & Spa(La Fortuna de San Carlos)
  • Inclusief ontbijt
Arenal Observatory Lodge & Spa(La Fortuna de San Carlos)
  • Gratis parkeren
Volcano Lodge & Springs(La Fortuna de San Carlos)
  • Inclusief ontbijt
Tabacon Thermal Resort & Spa(La Fortuna de San Carlos)
Bookit.com
  • Gratis parkeren
Arenal Lodge(La Fortuna de San Carlos)
  • Inclusief ontbijt
Arenal Hostel Resort(La Fortuna de San Carlos)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Brisas Arenal Hotel(La Fortuna de San Carlos)
  • Gratis parkeren
Nayara Springs(La Fortuna de San Carlos)
Relais & Châteaux
29 maart 2018 beoordeeld

Het hotel is prachtig: zeer ruime bungalows met overdekt terras in een mooi aangelegd park aan de voet van de vulkaan. 's Ochtends lopen er verschillende dieren rond. Het hele hotel is vrij rustig en er hangt een aangename atmosfeer.
Het personeel is vriendelijk maar kwam ietwat koel/gemaakt over. Het ontbijt is zeer uitgebreid en lokaal/amerikaans
Het zwembad was vrij fris maar zeer aangenaam.

Door regen en bewolking konden we de vulkaan niet zien (blijkbaar regent het er bijna dagelijks), maar anders moet het een prachtig zicht zijn.
Goede bereikbaarheid, op 10 minuten sta je in het centrum.

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Rodney M, Gerente van Hotel Lomas del Volcán, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Beste Peter V.

Bedankt voor uw bezoek en om ons te selecteren als de plaats om uw vakantie door te brengen in Arenal.
Voor ons was het een waar genoegen onze gastvrijheid en diensten aan te bieden en we vertrouwen erop dat we elkaar nog vele malen zullen zien. Vergeet niet dat we blij zijn om je hier weer te hebben.

1 februari 2018 beoordeeld

De huisjes zijn heel netjes en ruim en hebben wifi. De tuin is prachtig aangelegd en heel goed onderhouden. Het eten in het restaurant is erg lekker maar wel wat prijzig. De was laten doen is ontzettend duur, dit kun je beter bij de plaatselijke wasserette laten doen. Mooi zwembad met heerlijke jacuzzi. Helaas hadden wij slecht weer waardoor we de vulkaan niet hebben gezien.

• Verbleef: december 2017, reisde met familie
Rodney M, Director General van Hotel Lomas del Volcán, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 maart 2018

Gestripte 494anita.

Heel erg bedankt voor uw reactie en voor uw bezoek aan deze prachtige plek.
We zijn blij dat u een exoriënterend verblijf heeft gehad en we hopen dat u snel weer zult terugkeren.

Met vriendelijke groet

27 november 2017 beoordeeld

We hebben een fijne vakantie gehad op deze mooie locatie. Personeel vriendelijk. Ontbijt was prima. Ik vond de prijzen van het restaurant behoorlijk. Het water in het zwembad was aan de koude kant, maar met hotsprings in de buurt geen probleem,

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een toplocatie heeft dit hotel! Mooi uitzicht op de vulkaan. Wel een vervelende onverharde weg er naar toe, maar dat ben je al snel vergeten na aankomst. Gratis WiFi, ook op de kamer. Prima kamer, netjes en schoon. Héérlijk gedineerd in het restaurant. Ontbijt is wat eenvoudiger. Vriendelijk personeel, genoeg info te geven over de activiteiten die er te boeken zijn. We boekten de sloath toer. Erg verrassend, met de guide door het dorp gegaan en op plekken ik de omgeving de luiaarden opgezocht. Wel 7 gezien! Ook een paar kikkertjes. Op een gegeven moment ging de toer na overleg over in een toekan toer. Ook deze gevonden! Stuk of 5. In de omgeving zijn er veel hot springs te bezoeken, ook een gratis die in de vrije natuur te vinden is. La Foruna is een gezellig plaatsje.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Rodney M, Gerente van Hotel Lomas del Volcán, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 november 2017

Beste Louise T.

Bedankt voor je vriendelijke reactie en voor de beschrijving die je maakt over de activiteiten die je hebt gedaan.
We zijn blij dat u van ons restaurant hield en dat de gerechten die u genoot, aan uw verwachtingen voldeden.
Wat de toegangsweg betreft, zeggen we dat we het snel zullen repareren om het comfortabeler te maken voor ons hotel.
We hopen dat dit eerste bezoek het begin van veel meer zal zijn en we geloven dat het een eer is om u onze gastvrijheid zo vaak te bieden als u wenst terug te keren.

27 september 2017 beoordeeld

Ons huisje had een jacuzzi met uitzicht op de Arenal. Dus dan heb je al niet snel iets te klagen. Het huisje voldeed zeker aan de verwachting. Goed bed, goede douche en goede airco. Gezien de jacuzzi buiten op de veranda staat, had het fijn geweest als de palmbomen naast de veranda iets hoger waren, maar met het klimaat in Costa Rica zal dat snel zo zijn.
het restaurant en ontbijt was goed, maar de sfeer was, net als in de bar niet echt gezellig. Het personeel is erg goed en vriendelijk, maar de aankleding ervan is niet echt bijpassend. Ze proberen het wel, maar daardoor is het het net niet.

Kamertip: Je betaalt iets meer voor de jacuzzi, maar het uitzicht op de Arenal is het meer dan waard!
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner

Geschatte rvt370.

Bedankt voor uw bezoek tijdens uw vakantie en om uw tijd te nemen en deze opmerking hier te plaatsen.
De kamer die u noemt met jacuzzi is van recente bouw en is een van onze luxe kamers. De omringende planten beginnen te groeien zodat al snel alles wordt bedekt.
Wat betreft wat u zegt over onze bar en restaurant, zullen we met onze medewerkers praten en onze klantenservice-protocollen bekijken om te zien of we eventuele fouten bespreken.
Voor nu zeggen we alleen maar bedankt voor uw bezoek en we hopen dat u ooit zult terugkeren. Het zal een genoegen zijn om u opnieuw onze gastvrijheid te bieden.