1 augustus 2016 beoordeeld

Het park wordt goed onderhouden echter de huisjes zijn van binnen sterk verouderd. Koelkast werk niet en na reclamatie niet opgelost. Spa is matig en omgeving niet erg inspirerend. Alles leunt op een uitgebluste vulkaan en dat is te merken. Lokatie en de omgeving lijkt op een ouderenresort om busladingen mensen te dumpen om een uitgebluste vilkaan te zien.

Kamertip: Zorg dat de koelkast werkt en plaats er anders gewoon geen.
  • Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Humberto A, eCommerce Manager van Arenal Paraiso Hotel Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 augustus 2016

Geachte klant

Bedankt voor het delen van uw ervaring in ons hotel met ons allemaal . Customer service en de tevredenheid van onze klanten is erg belangrijk voor ons . We altijd aandacht besteden aan alle suggesties en opmerkingen om elke dag te verbeteren.

Ons hotel is gelegen in de prachtige omgeving van La Fortuna , dat de vulkaan Arenal huizen , deze vulkaan is een van de grootste in Costa Rica en als het actief is , maar in rust, niet gedoofd.

Vanuit onze kamers zullen onze klanten een van de beste uitzichten , omgeven door prachtige tuinen en een gevoel van vrede en rust te hebben. In onze faciliteiten kunt u genieten van warmwaterbronnen, spa, zwembaden regelmatig begeleid , onder andere tours . Alles is een aanvulling op uw bezoek aan La Fortuna , een onvergetelijke ervaring.
Wij zenden groeten en kijk ernaar uit om weer dienst.

28 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Park doet luxe aan en is leuk opgezet, wij zaten helaas in een huisje vlakbij een groot P terrein. Huisje was redelijk netjes maar de koelkast was vies en deed het niet. We hebben aangegeven dat deze het niet deed maar ze deden niets. Er zijn hot tubs en dat ziet er erg leuk uit. De wet bar ziet er uit als het zeeleeuwen verblijf uit Artis. Het ontbijt was niet smakelijk. Alles zag eruit alsof het er al uren had gelegen.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Humberto A, eCommerce Manager van Arenal Paraiso Hotel Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juli 2016

Het spijt ons dat kleine details niet hebben toegestaan ​​u genieten van onze faciliteiten in volle , alles wat je raden onze klanten is erg belangrijk voor ons . We nemen altijd actie op het voor en dus in staat om een betere service te bieden elke dag.

In ons hotel kunt u genieten van 13 warmwaterbron zwembaden, allemaal met verschillende temperaturen , plus twee reguliere zwembaden en een natte bar . Ook begeleide spa-diensten en we zijn zeker dat je zal houden tours.

In ons restaurant kunt ontvangt altijd de beste deal en genieten van de meest verse eten en de beste kwaliteit. Onze medewerkers zullen u altijd helpen met uw verzoeken om uw bezoek iets bijzonders te maken

Met vriendelijke groet .

25 mei 2016 beoordeeld

Groot huisjespark. Standaardkamer die ruim is. Voorzien van airco. Schoon en fijne badkamer. Mooie aangelegde tuin die goed verzorgd wordt. Een paar keer gaan wandelen en van genoten net als van de hotpools. Zo lekker en volledig tot rust gekomen! In het restaurant ook in de avond lekker gegeten. Ontbijtbuffet is uitgebreid en lekker met een vlotte bediening.

Verbleef: mei 2016
Humberto A, eCommerce Manager van Arenal Paraiso Hotel Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 mei 2016

Beste gast

Hartelijk dank voor het in aanmerking komen ons TripAdvisor , een van de belangrijkste plaatsen in de wereld reizigers.

We zijn blij om te zien dat alles in orde was tijdens zijn bezoek en dat onze faciliteiten heeft dit mogelijk gemaakt.

In ons hotel ontvangt altijd de beste service. Ons personeel is altijd attent op uw wensen en proberen ze snel en professioneel te vervullen.

Onze faciliteiten bieden het beste uitzicht op de Arenal vulkaan en maken de perfecte combinatie van ontspanning en avontuur . U vindt altijd wel iets te doen en iets nieuws te ontdekken tijdens een verblijf bij ons dit te vinden. Het restaurant biedt alle maaltijden , altijd met de beste kwaliteit en variatie.

Nogmaals bedankt voor uw opmerkingen en hopen u weer te dienen in de nabije toekomst.

Groeten .

23 februari 2016 beoordeeld

Hotel ligt uit de drukte van het stadje en heeft leuke hotsprings. De huisjes zijn jammer genoeg wel dringend aan renovatie toe (badkamer was vuil en de gordijnen moesten dringen gewassen worden) en het restaurant is aan de dure kant. Het ontbijt is was wel OK. Een tip, rij terug naar het stadje en je kan er voor een prijsje lekker gaan eten.

• Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
Humberto A, eCommerce Manager van Arenal Paraiso Hotel Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 februari 2016

Beste gast

Heel erg bedankt voor jullie reacties . Luisteren naar je onze klanten is de beste manier om te verbeteren en bieden een betere service elke dag. We hebben kennis genomen van uw suggesties genomen en zullen wij onmiddellijk te werken op hen.

In ons restaurant kunt u genieten van alle maaltijden , hetzij met onze service buffet of à la carte . Ons menu biedt een breed scala aan keuzes voor elke smaak en heeft tevens de beste kwaliteit aan de dag vol energie te beginnen en geniet van onze faciliteiten.

Wij zenden groeten en hopen de kans om opnieuw serveren als je reisplannen brengen u geluk hebt

10 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer aangenaam hotel met mooie kamers en lekker zwembad voorzien van zwembad bar. De ligging is perfect en kijkt recht op de vulkaan Arenal. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Een gemis is een gezellige bar waar je kunt borrelen 's avonds of bij slecht weer...

Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
Humberto A, eCommerce Manager van Arenal Paraiso Hotel Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 februari 2016

Beste gast

Hartelijk dank voor het delen met ons uw ervaring in ons hotel. We zijn blij om te zien dat uw verblijf aangenaam was en dat onze faciliteiten waren in staat om uw bezoek speciaal te maken.

Vanuit ons hotel zal altijd preferentiële uitzicht op de prachtige Arenal vulkaan , naast genieten van uitgebreide faciliteiten.

Wij zijn blij met uw feedback en commentaar. We kijken ernaar uit om weer serveren u wanneer uw reisplannen brengen u naar de La Fortuna.

Groeten.