Beoordeeld op 29 juli 2018 via mobiele applicatie

Beetje vergane glorie maar ons verblijf was er op zich prima. Kamer was schoon en je hebt prachtig zicht vanaf je veranda. Schoonmaakster had elke dag met de knuffels van onze kids wat leuks op bed gemaakt. Restaurant is prima, ontbijt ook, je kunt er ook lekkere cocktails drinken. Zwembad mooie ligging, toen wij er waren was het water helaas erg koud omdat het veel had geregend. Er zijn ook 2 tubs, eentje met warm water. We hebben de paardrijtocht op het terrein van het hotel gedaan, die mag wel wat goedkoper (was 30 dollar per persoon). Er is een kleine speelruimte voor kinderen, die mag ook wat netter en wat meer speelgoed (oude rommel lag er). In de lobby zijn diverse zitjes en je kunt er dammen, schaken, back gammon en een potje pool spelen. Dat was ook allemaal leuk. Let op: ligging is 20 minuten rijden vanaf La Fortuna. En vanaf de hoofdweg naar de ingang moet je ook nog een lange kronkelweg af. Wij vonden dat allemaal niet heel erg, ‘s avonds kun je goed in het hotel eten. Ligging dichtbij het National Park en de hangbruggen. Het is geen top hotel maar ons verblijf was er prima.

Datum van verblijf: juli 2018
Marco D, Operaciones van Arenal Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2018

Bedankt voor je reactie.
We streven ernaar om elke dag te verbeteren.
We onthullen het ongemak en hopen ons opnieuw te bezoeken.

Hartelijke groet

Beoordeeld op 20 april 2018 via mobiele applicatie

Wij hadden gekozen voor de chalet .
We hadden 2 grote bedden voor 3 personen een zitplaats en aparte badkamer en een klein keukentje met frigo
Zeer mooi onderhouden en een prachtig uitzicht op de vulkaan .
Het ontbijt was goed.

Datum van verblijf: april 2018
Marco D, Operaciones van Arenal Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 april 2018

We stellen uw reactie op prijs.
We hopen u in de nabije toekomst van dienst te kunnen zijn.
Goede reis

Beoordeeld op 8 augustus 2017 via mobiele applicatie

"Mooie lodge in de bergen met prachtige tuin"
De lodge ligt heel mooi boven op een berg waardoor je uitzicht hebt op de vulkaan. (Mits het niet regent) de tocht naar boven is de eerste keer even wennen, maar met een 4x4 goed te doen. De kamers zijn ruim en mooi ingericht. Een fijn balkon met uitzicht op de prachtige tuin. Kolibries, vlinders, toekans en nog Meer mooie kleine dieren zijn te zien in de tuin. De kamers zijn wel gehorig en vrij donker. Dat is sfeervol, maar als je bv iets zoekt is wat meer licht handig. Het ontbijt was prima. Toast, cerials, pannenkoeken, fruit en het Costa ricaanse ontbijt. In het restaurant hebben wij lekker gegeten en voor een prima prijs. Wij hadden best wat regen. In de hal staan dan schaak en dam spellen om je te vermaken. Wij maakten de paardenrit bij het hotel. Voor de kinderen 6 en 10 jaar en voor ons was dit oké. Een your ongeveer over de berg. Wil je iets meer spanning dan is dit wat te easy. Het zwembad was een fijn bad en daarbij twee whirlpools. Vanuit het hotel kun je twee wandelingen maken. Kortom een erg fijn verblijf in de arenal lodge. De eigenaresse was ook erg behulpzaam en vriendelijk even als de rest van het personnel.

Datum van verblijf: augustus 2017
Marco D, Operaciaones van Arenal Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2017

Wij waarderen uw opmerkingen en wensen u een goede reis

Beoordeeld op 7 februari 2016

Geweldig hotel. Onverwacht hoog gelegen met prachtig uitzicht op de vulkaan. Mooie tuin, je hoeft als je hier verblijft geen hanging bridges tour te maken om kolibries te zien. Deze vliegen voor je neus als je op het terras staat van het uitstekende restaurant.

Kamertip: Personen slecht ter been, moeten de auto pakken, naar het restaurant. Als ze in de kamers met uitzicht op de vulkaan betrekken
Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 29 november 2015 via mobiele applicatie

Het was een heerlijk hotel met een prachtig uitzicht. Ook de kamer was goed. Het was er tijdens onze vakantie erg rustig en daarom sloot het restaurant ook vroeg. Een avond toen wij terug kwamen van de hotsprings was de stroom uitgevallen en kregen wij een kaars mee naar de kamer. Het personeel was naar huis gegaan dus zit je daar zonder drinken. Voor de rest was alles goed verzorgd.

Datum van verblijf: oktober 2015
Marco D, Asistente de gerencia van Arenal Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 december 2015

Hartelijk dank voor uw mening en wij zijn de installatie van een energiecentrale. We hopen snel terug te keren.