8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

"Mooie lodge in de bergen met prachtige tuin"
De lodge ligt heel mooi boven op een berg waardoor je uitzicht hebt op de vulkaan. (Mits het niet regent) de tocht naar boven is de eerste keer even wennen, maar met een 4x4 goed te doen. De kamers zijn ruim en mooi ingericht. Een fijn balkon met uitzicht op de prachtige tuin. Kolibries, vlinders, toekans en nog Meer mooie kleine dieren zijn te zien in de tuin. De kamers zijn wel gehorig en vrij donker. Dat is sfeervol, maar als je bv iets zoekt is wat meer licht handig. Het ontbijt was prima. Toast, cerials, pannenkoeken, fruit en het Costa ricaanse ontbijt. In het restaurant hebben wij lekker gegeten en voor een prima prijs. Wij hadden best wat regen. In de hal staan dan schaak en dam spellen om je te vermaken. Wij maakten de paardenrit bij het hotel. Voor de kinderen 6 en 10 jaar en voor ons was dit oké. Een your ongeveer over de berg. Wil je iets meer spanning dan is dit wat te easy. Het zwembad was een fijn bad en daarbij twee whirlpools. Vanuit het hotel kun je twee wandelingen maken. Kortom een erg fijn verblijf in de arenal lodge. De eigenaresse was ook erg behulpzaam en vriendelijk even als de rest van het personnel.

Verbleef: augustus 2017
Marco D, Operaciaones van Arenal Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2017

Wij waarderen uw opmerkingen en wensen u een goede reis

7 februari 2016 beoordeeld

Geweldig hotel. Onverwacht hoog gelegen met prachtig uitzicht op de vulkaan. Mooie tuin, je hoeft als je hier verblijft geen hanging bridges tour te maken om kolibries te zien. Deze vliegen voor je neus als je op het terras staat van het uitstekende restaurant.

Kamertip: Personen slecht ter been, moeten de auto pakken, naar het restaurant. Als ze in de kamers met uitzicht op de vulkaan betrekken
  • Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
29 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een heerlijk hotel met een prachtig uitzicht. Ook de kamer was goed. Het was er tijdens onze vakantie erg rustig en daarom sloot het restaurant ook vroeg. Een avond toen wij terug kwamen van de hotsprings was de stroom uitgevallen en kregen wij een kaars mee naar de kamer. Het personeel was naar huis gegaan dus zit je daar zonder drinken. Voor de rest was alles goed verzorgd.

Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
Marco D, Asistente de gerencia van Arenal Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 december 2015

Hartelijk dank voor uw mening en wij zijn de installatie van een energiecentrale. We hopen snel terug te keren.

11 augustus 2015 beoordeeld

Mooi hotel, goed ontbijt (buffet), super uitzicht. Door het weer (wij hadden regen, maar ja, het was regenseizoen) hebben wij de omgeving van het hotel niet echt bekeken. Als excursie hebben wij de Hiketoer route 68 gelopen en Ecothermale Springs bezocht. Super omgeving. La Fortuna (zo geheten omdat het stadje het geluk had bij de laatste grote vulkaanuitbarsting ongeschonden te zijn) is een leuk plaatsje waar je lekker kunt eten en drinken. Ook veel leuke winkeltjes.
Wifi alleen bij de receptie.
Ik had hier 's avonds een onverwachte ontmoeting met een wasbeer. Hij kwam gewoon naar mij toe. Echt super!

Kamertip: Wij hadden kamer 8, prachtig uitzicht op de vulkaan en lekker dicht bij de receptie.
  • Verbleef: juli 2015, reisde met familie
Marco D, Gerente van Arenal Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 augustus 2015

Bedankt voor uw mooi commentaar. We blijven ons best doen om deze plaats aantrekkelijk te houden.
We hopen U in de toekomst wederom te verwelkomen.

15 juli 2015 beoordeeld

De kamer is bijzonder ruim en is voorzien van aparte badkamer en heeft zelfs een koelkast. De kamer is voorzien van ruim twee persoonsbed. Op de veranda kan je, als het niet bewolkt is, de Arenal zien.
Het ontbijt is prima. Ruime keuze, ook voor vegetariërs. In het restaurant kan je ook 's avonds eten. De dames in de keuken passen met alle gemak de reguliere gerechten aan om er een vega maaltijd van te maken. Op zo'n 'tien minuten ligt het park. De trail is goed te doen en onderweg heb je grote kans om wildlife te zien, zelfs zonder gids. Het dorpje ligt op ongeveer 5 minuten rijden. Er is zelfs een postkantoortje in het dorp.

Kamertip: De kamers achter in het park, met de parkeerplaats voor de deur, zijn misschien wel de mooiste kamers.
  • Verbleef: juli 2015, reisde met een partner

Bedankt voor Uw mooi commentaar. Het weer is de laatste weken wisselvallig, maar de vulkaan is dagelijks goed te bewonderen.
Onze chef is het menu aan het uitbreiden met aantrekkelijke lokale gerechten.
We hopen echt U in de toekomstweer te kunnen ontvangen.