“Perfect!”
Beoordeling van Pollo Fortuneño

Pollo Fortuneño
Geclassificeerd als nr. 2 van 170 Restaurants in La Fortuna de San Carlos
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, lokale biefstuk en fantastisch pecan pie als toetje. De bediening was zeer goed met Danny en Jimmy!

JonathanVillegas, Director de Relaciones con Clientes van Pollo Fortuneño, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juni 2018

Hallo

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons een recensie te sturen.
Bedankt voor je woorden van aanbeveling, het was een genoegen om je te dienen!
We hebben het geluk dat onze medewerkers zich inzetten voor ons doel: klanttevredenheid.

Bedankt, we hopen je weer te zien! Geniet van Costa Rica!

29 maart 2018 beoordeeld

Populair restaurant in het centrum van La Fortuna.
Vlotte service en ruime porties. Je kan voornamelijk kiezen uit kip, ribben of steak, meestal boven een houtvuur gebakken. Heel lekker en smaakvol!
Vriendelijk personeel en correcte prijzen. Wij aten met 2 personen voor 21 euro.

23 november 2017 beoordeeld

Prima restaurant waar ze heerlijke gegrilde kip hebben. Je hebt ook gerechten waar je met 2 of meer van kunt eten. Het personeel is vriendelijk, soms moet je wel even wachten , het zit er ook altijd vol. Als je van kip houd zeker doen! Je kunt er erg goedkoop eten, prima prijs kwaliteit.

1 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik wilde hier graag eten omdat dit restaurants zulke goede reviews had. Ook roken de kippen vanaf de straat al erg lekker. Maar we moesten echt een uur wachten terwijl alle to-go maaltijden de deur uit vlogen. Daarnaast smaakte de bijgerechten naar niks en vond ik de kip portie erg klein. Maar, eerlijk is eerlijk, de kip smaakte erg goed. Al kom ik hier voor geen goud meer terug.

19 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ietsje uit het zicht van het "echte" centrum, maar makkelijk te vinden op de hoofdweg. Als je graag kip eet ben je aan het juiste adres! Perfect gegaarde kip om je vingers bij af te likken! Verschillende combos mogelijk aan democratische prijzen. Wij kozen voor een volledige kip met patacones en een slaatje. Meer dan voldoende voor 2.

Reizigers die Pollo Fortuneño bekeken, bekeken ook

La Fortuna de San Carlos, Arenal Volcano National Park

In Pollo Fortuneño geweest? Deel je ervaringen!