“Wat een gaaf hotel!”

Xandari Resort & Spa Restaurant
Geclassificeerd als nr. 5 van 250 Restaurants in Alajuela
13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn een gezin met 4 kinderen en zijn hier 2 nachten geweest. Wij hadden 2 prima plus villa's met een prachtig uitzicht! Deze liggen in een prachtig aangelegd park. Mooi zwembad en uitstekende service. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2017

5 maart 2017 beoordeeld

Super goed restaurant , wel aan de prijs , vooral de franse keuken !
Een biertje kost 6 a 7 dollar excl. 23 % tax en service.

Datum van bezoek: februari 2017
25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ruime mooie kamers, net een appartement. Mooie zwembaden met o.a een infinity pool. Fruitgaard en watervallen op hotelterrein. 15 a 20 min van vliegveld. Geen horeca of winkels op loopafstand. Uitgebreid gezond ontbijt. Geen tv op kamer wel WiFi. Frisdrank, sapjes en water in koelkast op hotelkamer gratis/inbegrepen. Onze hotelkamer was niet gehorig en had wel gordijnen (zie andere comments). Spa is prijzig.

Datum van bezoek: september 2016
29 december 2015 beoordeeld

Het hotel heeft een lekkere keuken en een mooi terras met uitzicht over de vallei. Er zijn 3 zwembaden waarvan 1 groot dat recent gebouwd is en waar je een mooi uitzicht hebt op de vallei; er is een wandelparcours aangelegd in de immense tuin langsheen vele prachtige bloemen en planten.

Datum van bezoek: februari 2015
1 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier twee keer wezen eten. Het restaurant is behoorlijk, het personeel zeker correct en vriendelijk, maar het mooiste is het uitzicht over de stad vanuit het terras van het restaurant. Je ziet de hele stad en zeker s avonds is dat supermooi.

XGerente, Manager van Xandari Resort & Spa Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2015

Dank u voor uw bezoek aan onze twee keer restaurant, we zijn Gald te horen dat u een goede maaltijd ervaring gehad. Het uitzicht vanuit het restaurant zo geweldig. Dank u voor het nemen van uw tijd om ons te herzien

Reizigers die Xandari Resort & Spa Restaurant bekeken, bekeken ook

Alajuela, Provincie Alajuela
Alajuela, Provincie Alajuela

In Xandari Resort & Spa Restaurant geweest? Deel je ervaringen!