Beoordeeld op 29 oktober 2015 via mobiele applicatie

Wij hebben dit hotel geboekt aan het begin en het einde van onze rondreis door Costa Rica. Het is een goed hotel. Netjes en aardig personeel. Ontbijt wel erg duur, maar dit deden we in de Walmart voor fractie van deze prijs. In de buurt zijn een laar restaurants en dus de Walmart. Heel erg dicht bij het vliegveld en autoverhuur. Haal- en breng service naar het vliegveld.

Datum van verblijf: oktober 2015
Luis S, Manager van Courtyard by Marriott San Jose Airport Alajuela, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 november 2015

Dear BiancadeB
Thank you for sharing your experience at the Courtyard San Jose Airport Alajuela through the Trip Advisor site
Your feedback is integral to our ability to continue to improve our service. Thank you again for your time and come visit us again soon!
Regards
Luis Sandoval

Beoordeeld op 24 juli 2015 via mobiele applicatie

Grote ruime kamers met kingsize bedden. Vlakbij luchthaven met gratis shuttle. Europcar pick-up en return ligt tegenover het hotel. Handig. Goed eten en uitgebreid ontbijtbuffet. Redelijk geprijsd. Vriendelijk personeel, bijvoorbeeld Eliana die ons at Spaans heeft geleerd.

Datum van verblijf: juli 2015
MarcoQ-GMCourtyard, General Manager van Courtyard by Marriott San Jose Airport Alajuela, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2015

Dear AceofDees
Thank you for reviewing and sharing your experience during your visit to our Courtyard San Jose Airport Alajuela; we are looking forward for your next visit to Alajuela.
Pura vida;)

Beoordeeld op 17 januari 2015

Ondanks een reservering ruim voor de datum via booking.com had het hotel zonder opgaaf van reden geen kamer beschikbaar.
We werden verwezen naar een hotel in San Jose zelf, 40 minuten rijden van het vliegveld.

Datum van verblijf: december 2014
MarcoQ-GMCourtyard, General Manager van Courtyard by Marriott San Jose Airport Alajuela, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 januari 2015

Dear Jan V:
Please accept my sincere apologies for any inconvenience that you might have experience during your visit to our hotel, is my understanding that we did not charge any amount of money for your room; if by any chance you found a charge on your credit card please don't hesitate to let me know to adjust immediately at marco.quinteros@courtyard.com. Hope you have enjoyed your visit to our country and if by any chance you are planning to consider visiting our country again please let me know and give us an opportunity to change your perception. Our hotel is convenient for all visitors due to our location and proximity to the airport.
Pura Vida ;)

Beoordeeld op 22 september 2014

Een hotel bij een vliegveld is bijna vanzelfsprekend sfeerloos, want is niet meer dan een doorgangshuis. Dit hotel maakt daar geen uitzondering op, sterker nog: het schiet wel erg door in afstandelijkheid: geen moment hielp men mij met mijn koffers, ondanks dat ik vooraf al 4x de nodige formulieren voor de check-in had ingevuld moest ik dat bij aankomst nogmaals doen, verder wilde men mij direct een garantiebedrag laten betalen terwijl vooraf al mijn creditcardgegevens had.
De shuttlebus kwam, ondanks vele contacten daarover vooraf niet opdagen, etc etc...dit hotel mag dan mooie kamers hebben en vele pretenties hebben, het is echt een heel kille bedoening en verder en slecht georganiseerd! Ik hoop hier beslist nooit meer terug te komen.

Datum van verblijf: september 2014
  • Reistype: Reisde alleen
MarcoQ-GMCourtyard, General Manager van Courtyard by Marriott San Jose Airport Alajuela, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 september 2014

Dear Guest:
On the first hand I would like to apologize for answering your comment in a different language.
Thank you for taking the time to share your experience with us, you indicated in your response that your experience in our hotel was unsatisfactory due to the lack of assistance with your luggage and check in experience because we couldn't find your pre-registration form. Please accept our sincere apologies for the inconvenience you may have experienced. We take great pride in ensuring our guest’s satisfaction and I will share your comment with our team to make sure that we are making te necessary adjustments to correct the opportunities mentioned in your review. We would like to regain your trust and hope to serve you again in the future. If I may be of assistance, please don’t hesitate to contact me at marco.quinteros@courtyard.com
Best regards,

Beoordeeld op 16 maart 2014

We hebben hier 1 nacht geslapen voor onze vlucht terug naar Nederland. Het is een goed hotel met zeer goede service (vriendelijk personeel, gratis pendeldienst naar vliegveld, zwembad) en ruime schone kamers. Aanrader.

Datum van verblijf: maart 2014