Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.193)
Beoordelingen filteren
1.193 resultaten
Waardering van reizigers
651
418
89
20
15
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
651
418
89
20
15
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
5 - 10 van 1.193 beoordelingen
Beoordeeld op 22 september 2014

Een hotel bij een vliegveld is bijna vanzelfsprekend sfeerloos, want is niet meer dan een doorgangshuis. Dit hotel maakt daar geen uitzondering op, sterker nog: het schiet wel erg door in afstandelijkheid: geen moment hielp men mij met mijn koffers, ondanks dat ik vooraf al 4x de nodige formulieren voor de check-in had ingevuld moest ik dat bij aankomst nogmaals doen, verder wilde men mij direct een garantiebedrag laten betalen terwijl vooraf al mijn creditcardgegevens had.
De shuttlebus kwam, ondanks vele contacten daarover vooraf niet opdagen, etc etc...dit hotel mag dan mooie kamers hebben en vele pretenties hebben, het is echt een heel kille bedoening en verder en slecht georganiseerd! Ik hoop hier beslist nooit meer terug te komen.

Datum van verblijf: september 2014
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Tom2011a
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MarcoQ-GMCourtyard, General Manager van Courtyard by Marriott San Jose Airport Alajuela, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 september 2014
Google-vertaling

Dear Guest:
On the first hand I would like to apologize for answering your comment in a different language.
Thank you for taking the time to share your experience with us, you indicated in your response that your experience in our hotel was unsatisfactory due to the lack of assistance with your luggage and check in experience because we couldn't find your pre-registration form. Please accept our sincere apologies for the inconvenience you may have experienced. We take great pride in ensuring our guest’s satisfaction and I will share your comment with our team to make sure that we are making te necessary adjustments to correct the opportunities mentioned in your review. We would like to regain your trust and hope to serve you again in the future. If I may be of assistance, please don’t hesitate to contact me at marco.quinteros@courtyard.com
Best regards,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 maart 2014

We hebben hier 1 nacht geslapen voor onze vlucht terug naar Nederland. Het is een goed hotel met zeer goede service (vriendelijk personeel, gratis pendeldienst naar vliegveld, zwembad) en ruime schone kamers. Aanrader.

Datum van verblijf: maart 2014
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank JorisvHal
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 5 augustus 2017

Datum van verblijf: augustus 2017
  • Reistype: Reisde met familie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nicolas S, Guest Relations Manager van Courtyard by Marriott San Jose Airport Alajuela, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 augustus 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nicolas S, Guest Relations Manager van Courtyard by Marriott San Jose Airport Alajuela, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 augustus 2017

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nicolas S, Guest Relations Manager van Courtyard by Marriott San Jose Airport Alajuela, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken