Beoordeeld op 13 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wij zijn een gezin met 4 kinderen en zijn hier 2 nachten geweest. Wij hadden 2 prima plus villa's ter beschikking (erg schoon) met een prachtig uitzicht. Deze liggen in een zeer fraai aangelegd park! Mooi zwembad en uitstekende service! Echt een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 27 maart 2017

Aan het begin van onze rondreis door Costa Rica zijn we 2 nachten in dit hotel geweest. We hadden ons geen betere start kunnen wensen. Xandari is een mooi resort, zeer rustig gelegen in de heuvels boven San José. Wij hadden de beschikking over een ruime en kleurrijke villa met een heel groot terras dat op elke plek een mooi uitzicht bood op San José. De grote slaap-zitkamer beschikte over een ruim bed met heerlijke kussens, een zitje, kleurrijke kunst en glas-in-lood-ramen. Minibar met gratis softdrinks, koffie- en theefaciliteiten. Grote badkamer met een apart toilet. Geen airco maar die hebben we ook helemaal niet gemist (wel een grote goed functionerende fan). Op het deels overdekte terras hadden we de beschikking over 4 stoelen en een tafel, twee ligbedden en een apart zitje met rieten parasol.
Het resort beschikt over drie heerlijke zwembaden, jacuzzi's en een spa met veel verschillende behandelingen. Het resort ligt op een groot terrein met veel wandelmogelijkheden. Je komt ogen en oren te kort: zoveel verschillende bloemen, bomen, vogels, bamboe en ook nog een 5 watervallen. Op het terrein worden groenten, fruit en kruiden gekweekt die weer worden verwerkt in het restaurant. Dat beschikt over een prettig terras en over een erg goede keuken. Prettige wijnkaart. Resort is zeer eco-vriendelijk.
Ontbijt bestaat uit veel vers fruit, sappen, koffie en thee en gerechten die je van de kaart kunt bestellen.
Vriendelijk en behulpzaam personeel dat je, van tuinman tot ober, van receptionist tot huishoudelijke hulp, altijd begroette met een glimlach en een vriendelijk woord.
Dankjewel voor de enorme gastvrijheid.

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 5 maart 2017

Fijn resort , met strenge bewaking , bij het hek !
Niet dat je het gevoel hebt , dat je dat nodig hebt , sfeer is zeer rustig en gemoedelijk.
Personeel ie erg vriendelijk.
Wij vonden het het beste restaurant , van onze hele rondreis , zelfs nog beter dan Nayara .
Het ontbijt is super , met verse aardbeitjes , mango , tomaat , zelf gebakken [ bananen ] brood en warm gekookte eitjes , van hun eigen kippetjes .
Maar het aller lekkerste , van het ontbijt , zijn toch wel hun homemade granola bars , lekker zacht , de lekkerste ooit , try them !!
Wij zaten in villa palmroof # 20 , het enige ronde alleen staande huisje , aan de andere kant , van de vallei , dus helaas geen prachtig uitzicht , in de avond.
En ook geen super uitzicht over de plantages , gewoon te veel struiken en bomen , die het uitzicht belemmeren , jammer .
Volgende x zouden we voor de andere kant gaan , ook al is het huisje prachtig !
Gelukkig , heeft deze kamer nu wel een moie klamboe om het bed heen en zijn er nu zelfs een soort vitrage gordijnen , dus meer privacy en minder muggen , zoals de vorige reviews , over deze kamer schreven.
Er is een prachtige grote botanische tuin rondom het hotel , met meerdere natuurlijke watervallen [ sommigen lastig te bereiken ].
De zwembaden , zijn mooi , alleen mis je wel een parasol .
Helaas , is de wifi van zeer slechte kwaliteit , werkt vaak helemaal niet !
Wordt regelmatig gereset , maar stelt telkens teleur.
In de avond , zoals al eerdere reviews melden , is er veel lawaai van blaffende honden en verkeer.

Kamertip: Prima villa # 20 heeft geen uitzicht , over de Central Valley ! Wel heeft het sinds kort een klamboe en vitrage gordijnen.
Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 7 september 2016 via mobiele applicatie

Het was geweldig jammer dat we er maar een nacht bleven. Hadden er graag langer gebleven. Geweldige kamers, ruim, heerlijke ligbedden met prachtig uitzicht. Mooie ruime badkamer het was perfect. Het diner is heerlijk, ruime (gezonde) keuze uit het ontbijt genietend van het uitzicht. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie tuin alles was er we hebben niets gemist. Heerlijk zwembad met jacuzzi met geweldig uitzicht op San Jose, smorgens gewekt worden door de vogels. Kortom hier wil ik zeker nog een keer naar toe.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 12 maart 2015

Geweldig gelegen hotel,zeer rustig gelegen met mooie uitzichten, 3 verschillende zwembaden met zwembad nummer 3 als echte topper: mooie uitzichten vanuit het grote zwembad, ook de spa is een echte aanrader geweldige massages en ook de jacuzzi is een aanrader bij zonsondergang, ook het ontbijt en het diner waren heel goed. Een echte aanrader!

Datum van verblijf: februari 2015
XGerente, Manager van Xandari Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 maart 2015

Beste reiziger. Heel erg bedankt voor het delen met ons uw opmerkingen, wij waarderen uw tijd.
Namens al onze medewerkers is het een waar genoegen voor ons de gelegenheid om u te hosten te hebben en in staat zijn om je weer kiezen bij dit uw huis.
We zeker wilt uw verblijf zo veel aangenaam elke keer te maken.