Beoordeeld op 11 september 2018 via mobiele applicatie

Na twee weken rondreizen in Costa Rica waren we voor de laatste nacht op zoek naar een goed hotel, dichtbij het vliegveld. We kwamen hier aan en werden met open armen ontvangen door de verschillende personeelsleden. De kamers zijn schoon en van alle gemakken voorzien. Daarnaast zit er in het hotel een pizzaria waar je super lekkere pizza’s kunt eten.
Wat wij helemaal fantastisch vinden is dat ze een airport shuttle hebben vanaf 3.00 AM. Om 4.00 AM werden wij netjes naar het vliegveld gebracht zodat we op tijd waren. voor onze vlucht naar Amsterdam. Top service!!

Datum van verblijf: september 2018
Berlor h, Director de Relaciones con Clientes van Berlor Airport Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2018

Lindy,
Thank for your kind of comments you have shared here on tripadvisor. We are glad to hear, that you have
enjoyed your time with us.Please do not hesitate to contact us directly for your next visit in order to arrange
all you request prior to your arrival. Best regards !

Beoordeeld op 13 september 2016 via mobiele applicatie

Laat aangekomen na een lange vlucht. Hotel zit dichtbij het vliegveld dus je bent er zo. Restaurant was nog open dus daar een heerlijke pizza gegeten. Kamer is basic en niet al te groot, maar schoon. Erg vriendelijk personeel en een goede prijs, dus een goed hotel voor je eerste of laatste nacht!

Datum van verblijf: september 2016
Humberto A, eCommerce Manager van Berlor Airport Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2016

Geachte klant

Hartelijk dank voor uw opmerkingen en aanbevelingen . We zijn blij om te zien dat alles in orde was tijdens zijn bezoek en dat ons personeel dat je welkom en op hun gemak voelen.

In ons hotel ontvangt altijd de beste service en kwaliteit , proberen we iets speciaals bezoeken maken van onze klanten . In ons restaurant kunt u genieten van de meest heerlijke pizza in de omgeving , of zitten in de buurt van het zwembad en te ontspannen na een lange vlucht.

Binnen onze diensten kunt u genieten van een gratis pendeldienst vanaf het hotel naar de luchthaven , kan deze dienst worden geboekt om uw reservering te bevestigen , het krijgen van contact opnemen met onze afdeling reserveringen . We hebben tarieven met of zonder ontbijt inbegrepen , maar deze dienst kan worden direct naar het hotel toegevoegd , indien gewenst.

Nogmaals hartelijk dank voor uw opmerkingen en kijk ernaar uit om weer serveren u wanneer uw reisplannen brengen u naar Costa Rica.

Groeten.

Beoordeeld op 9 juni 2015 via mobiele applicatie

Goed hotel. Dichtbij het vliegveld. Lekker ontbijtje en echt hele aardige mensen!!! Ik kan het iedereen aanbevelen als je in Costa Rica aankomt. ook de bedden en sanitair voldoet aan mijn eisen. En als weer vertrek kun je hier ook prima verblijven. Ze geven je een rit naar het vliegveld Hoe vroeg het ook is.

Datum van verblijf: november 2014
Humberto A, eCommerce Manager van Berlor Airport Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2015

Geachte Gast

Hartelijk dank voor het delen met ons hier op TripAdvisor . We zijn blij om te zien dat uw verblijf in ons hotel was aangenaam en dat onze diensten en faciliteiten waren naar uw wens. In ons hotel altijd zorgen we ervoor dat een verblijf van onze gasten zijn het beste.

Binnen onze diensten is vervoer van het hotel naar de luchthaven , dit maakt ons het ideaal voor alle mensen die een vlucht zeer vroege uren van de ochtend hotel . Gelegen op slechts 5 minuten van de luchthaven .

Nogmaals bedankt voor uw waardering . Namens iedereen bij Berlor sturen we hartelijke groeten .

Beoordeeld op 20 augustus 2012

Hotel Berlor was voor ons een heel erg prettig laatste dag hotel, vanuit dit hotel nog een geweldige dagexcursie naar een koffie plantage, 7 watervallen en de vulkaan Poas gemaakt.
In het kleine restaurant kun je lekker eten, vooral de toetjes die de kokkin maakt zijn verrukkelijk. Ook de shuttle-service van en naar het vliegveld is prima geregeld. Een prima hotel om je eerste of laatste dag in Costa Rica te vertoeven.

Datum van verblijf: augustus 2012
berlorair, Gerente van Berlor Airport Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2012

Beste vrienden van Holland
Dank je hebt even de tijd om ons hotel aan te bevelen genomen, ik weet zeker dat je mening is diep gemotiveerd ons personeel, eten en desserts zijn met zorg bereid. snel terug.

Oranje monteur leven

hartelijke groet

Beoordeeld op 24 juli 2011

Het hotel heeft kleine kamers. De service valt heel erg mee. Je kunt WIFI gebruiken, nog een laatste een plonsje in het zwembadje maken en bovendien lekker eten. De uitbater is heel sympathiek en kookt zelf. De shuttle-service naar het vliegveld is uitstekend.

Datum van verblijf: juli 2011