“Ok”

Jalapenos Central
Geclassificeerd als nr. 3 van 248 Restaurants in Alajuela
Keukens: Mexicaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
5 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was oké. te duur voor het geen wat je krijgt en mijn vriend ging zelfs na het toetje nog met honger van tafel.

Mexicaans eten, maar heb tijdens mijn reis vele betere burritos en quesedilas gehad. Dit was echt niets bijzonders, en voor die prijs veel te summier. Zelfs straateten in Nicaragua en Honduras hadden betere burritos. Veel koriander gebruik, wat ik persoonlijk ook niet lekker vind.

Het dessert was echt een mini taartje voor 4usd. Slechts twee hapjes, dit is echt schaamtevol als je zo'n klein stukje voorschotelt! Nooit ergens zo'n klein taartje mogen eten. 2usd voor een hap (4usd in totaal, taart was echt twee hapjes) is echt te veel geld.

Ik snap de commotie rondom dit restaurant helaas niet.

Datum van bezoek: juli 2017

1 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuk versierd, klein restaurantje met heerlijk TexMex eten. Open keuken en hard werkend personeel. Heel gezellig om een avondje neer te strijken. Let op! Slechts 11 tafels en erg populair onder reizigers. Dus het kan zijn dat er geen plek meer is.

Datum van bezoek: juni 2017
26 oktober 2015 beoordeeld

Je moet er lopend naar toe,parkeren voor de zaak mag niet,is niet echt makkelijk te vinden ,staat wel in de GPS.
Het eten is erg lekker ,het is er vaak erg druk,je moet dus wel geduld hebben.
Prijs & kwaliteit is erg goed !

Datum van bezoek: mei 2015
21 mei 2015 beoordeeld

Gewoon goed eten zonder verdere poespas!
Restaurant ziet er binnen gezellig uit, maar ligt (net als veel andere restaurants in Alajuela) aan een redelijk drukke straat.

Datum van bezoek: april 2015
21 januari 2015 beoordeeld

Erg gezellige sfeer. Eten is prima en prijs daarbij ook! Niet de beste plek waar in in Costa Rica tipical/mexican food heb gegeten, al verwacht je dat wel als iets op 1 staat. Toch aanrader voor een gemakkelijke hap!

Datum van bezoek: januari 2015
    • Sfeer

Reizigers die Jalapenos Central bekeken, bekeken ook

Santa Ana, San Jose Metro

In Jalapenos Central geweest? Deel je ervaringen!