28 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na uren te hebben gereisd (9 uur in een shuttlebus zonder eten en drinken), kwamen wij om 23.00 uur ‘s avonds gebroken aan bij dit hotel, dat wij op aanraden van Booking (9.6) één dag van tevoren hadden geboekt.
Wij waren alleen in het bezit van een creditcard en konden daarmee niet betalen. We hebben de “gastheer” nog vriendelijk verzocht of we de volgende dag samen konden gaan pinnen wanneer hij ons zou afzetten bij het vliegveld, omdat wij het na een helse busreis niet meer zagen zitten nog een stad door te banjeren..maar helaas. Dit betekende dat wij geld moesten halen in de stad. Ons werd verteld dat er een ATM om de hoek zou zijn en een neef ons wel even wilde brengen. We hebben ongeveer nog 40 min in een taxatie gezeten die ons 20 dollar in rekening bracht.

De eigenaar was verbaasd dat wij geen contant geld mee hadden genomen omdat hij per e-mail zou hebben bevestigd dat creditcards niet werden toegestaan. Ik kreeg de beste man niet aan zijn verstand dat wij Nederlands in Managua niet doen aan 24/7 internet en onze mail dan ook niet bekijken.

Uiteindelijk prima geslapen in een schone kamer, maar toch een slechte start. Volgende dag zijn we netjes afgezet bij het vliegveld.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: oktober 2018, reisde met een partner
6 juli 2018 beoordeeld

• Verbleef: juli 2018, reisde met vrienden
14 juni 2018 beoordeeld

Kamertip: Rooms are around the courtyard -breakfast and conversation area. Doesn’t appear to make a difference
Verbleef: juni 2018, reisde met familie
7 juni 2018 beoordeeld