“Perfect restaurant met mooi uitzicht.”
Beoordeling van M on the Bund

M on the Bund
Geclassificeerd als nr. 55 van 17.529 Restaurants in Shanghai
Keukens: Internationaal
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: The Bund
19 november 2016 beoordeeld

Een mooi restaurant met heerlijk eten met als extraatje een mooi dakterras met grandioos uitzicht op The Bund.

22 augustus 2016 beoordeeld

Het eten was niet bijzonder; zeker niet voor de prijs de gerekend wordt. Het uitzicht is echter zeker de moeite waard.

22 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben er met relaties geweest een geweldig restaurant goede ambiance. Ook kun je zakelijk goed praten door de indeling. Geweldige kaart en ben nu al meer keer geweest maar had nog nooit wat geschreven. Echte aanrader en laat je verrassen door de kok!!!!!. Goed serverend personeel.

23 oktober 2015 beoordeeld

Ben je in Shanghai en heb je een leuk budget is het echt een aanrader om te eten. Bij voorbaat op het terras. Het is niet goedkoop maar het eten en het uitzicht maken het helemaal goed.

20 januari 2015 beoordeeld

Het was mijn eerste zakenreis naar Shanghai en ik ging met 2 personen die hier al vaker hadden gegeten en dit dan ook zeer aanraadde. wij hadden gereserveerd en kregen een tafel op het terras met uitzicht over de bund. Het uitzicht alleen al was de moeite waard. Het is wel een prijzig restaurant maar dat proef je ook. Het personeel is ook zeer vriendelijk. 1 van mijn collega's wilde een dame blanche en na het getracht te hebben uitgelegd hebben zij hun best gedaan het na te maken. helaas was het niet helemaal gelukt maar ze hadden zeker moeite gedaan.

• Sfeer

Reizigers die M on the Bund bekeken, bekeken ook

Shanghai, Shanghai Gewest

In M on the Bund geweest? Deel je ervaringen!