Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 171 per nacht.

CachetHotels.com
  • Roomservice
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 90 per nacht.

• Gratis parkeren
Les Suites Orient, Bund Shanghai(Shanghai)
  • Inclusief ontbijt
  • Gratis parkeren
10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel het hotel als de kamers zijn gedateerd, maar wel netjes en schoon. Het ontbijtbuffet is matig, maar wel voldoende. Het hotel ligt in de buurt van de metro en het ‘Friends café’. Het hotel is prima wanneer je één nachtje blijft, maar voor meerdere nachten zou ik kiezen voor een ander hotel.

Verbleef: mei 2018
5 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Knap hotel op loop afstand van de Bund heerlijke ruime kamers knappe bedden.
Ontbijt is goed is van alles wat te krijgen.
Mooi uitzicht over een deel van de stad. Winkeltjes en diversen bars in de buurt.

Verbleef: november 2017, reisde met familie
11 oktober 2017 beoordeeld

Dit hotel is prima gelegen op 20 minuten loopafstand van de Bund. Vanuit sommige kamers is de skyline van Shanghai te zien. In de directe omgeving bevinden zich winkels en restaurants. De WIFI werkte tijdens ons verblijf niet goed en de receptie was niet erg behulpzaam om dit probleem op te lossen. De bedden zijn goed en de kamers worden keurig schoongemaakt. Jammer dat het op de gangen erg naar rook stinkt. Ontbijten kan op de bovenste verdieping met mooi uitzicht over de stad.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
27 augustus 2017 beoordeeld

De ligging van het hotel maakt het centrum op loopafstand. De kamers zijn prima en ook niet verouderd. Het ontbijt is boven en kan even wachten zijn met de lift. Een goed westers ontbijt is te verkrijgen.

Kamertip: Tip: aan de rechterkant van het hotel heb je kamers met uitzicht op de skyline.
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
10 augustus 2017 beoordeeld

We hadden een hotel skyline zicht gevraagd, maar met twee aparte bedden kwam je dan toch op de 14de etage terecht en niet hoger.
We hadden een wake-up-call gevraagd, maar die was men vergeten, waardoor we ons moesten haasten.. de andere dag was er wel een wake-up-call en die kwam wel binnen, maar nu had ik ook de wekker gezet. Dit foutje gebeurde bij meerdere mensen van onze groep.
Het personeel was niet geinteresseerd en behulpzaam, liet zware koffer zelf de trap aftillen.
De handdoeken zaten onder de rafels, er zaten zelfs bij één gaten in, en de koelkast werkte niet.
Kortom, niet het hotel waar we nog eens naar toe zouden gaan.
Locatie prima, naar de metro, Bund en winkelstraat kun je lopen.

Kamertip: Zo hoog mogelijk, kies voor twee persoonsbed, met skyline uitzicht!
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden