Beoordeeld op 24 december 2016 via mobiele applicatie

Een vriendelijke ontvangst i c m enorme flexibiliteit maakt dit een fijne bestemming . Morgen maar eens kijken wat de omgeving brengt.
Samen met twee dichters op 1 kamer georganiseerd in afwachting van 2 vrije kamers

Datum van verblijf: december 2016
Sunny Y, Guest Relations Manager van Crowne Plaza Shanghai, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 december 2016

Dear 207JD,
Please feel free to contact me at jannick.tenhoor@cpsha.com so I can provide additional assistance.
Best regards,
Jannick ten Hoor

Beoordeeld op 1 oktober 2016

Het Hotel zelf is een beetje gedateerd, ze waren bezig met het renoveren van de kamers. Het ligt erg centraal te midden van trendy eet en drinkgelegenheden.
Het engels gaat niet iedereen gemakkelijk af, gelukkig was Sandra Vermet onze redder toen het niet lekker liep, zij is ronduit geweldig, een francaise die vloeiend engels en chinees spreekt en zeer professioneel was, groot compliment aan haar !
Bij mijn volgende reis aan Shanghai ga ik zeker terug naar dit Hotel.

Kamertip: Vraag naar de vernieuwde kamers
Datum van verblijf: augustus 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 29 mei 2016

Ksmers zijn ruim van opzet,vriendelijk personeel.
Kruipdoor sluipdoor route naar het zwembad van het hotel door de fitnessruimte. Het zwembad is alleen te betreden met een badmuts.Badmeester is aanwezig voor supervisie. Sauna en Turks stoombad zijn vrij basaal

Datum van verblijf: mei 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Marta V, Guest Relations Manager van Crowne Plaza Shanghai, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2016

Beste mevrouw frankbalstra,
Bedankt voor uw reactie en complimenten naar ons personeel toe, wij hopen dat u een prettig verblijf heeft gehad in Shanghai.
Wat betreft de gym, wij zullen proberen om alles tip top in orde te hebben en er voor zorgen dat het allemaal werkt.
Mocht u nog eens met ons verblijven schrijf dan gerust een e-mail zodat wij u welkom kunnen heetten en er voor kunnen zorgen dat alles naar uw wens voor mekaar is.
Hotel Team
Crowne Plaza Shanghai

Beoordeeld op 20 mei 2016

We hebben meerdere keren in dit hotel geslapen en het is ons elke keer weer goed bevallen. De dames achter de Front Office zijn zee behulpzaam en de concierge kan je van alles vertellen over de stad. De kamers zijn mooi en schoon en de roomservice biedt een groot assortiment aan. De ligging van dit hotel is heel erg centraal en je zit binnen enkele minuten op de Bund

Kamertip: Kamers met uitzicht over de stad
Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 4 november 2014

Prima hotel als uitvalsbasis om de stad te verkennen. Leuke bars en restaurants in de buurt. Vriendelijk personeel. Zeer ruime kamers met minibar en thee/koffie apparaat. Op badkamer alle badkamerbenodigdheden aanwezig.

Datum van verblijf: oktober 2014