“Ruime kamer...metro op 7 min lopen”
Beoordeling van Crowne Plaza Shanghai

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Crowne Plaza Shanghai
Beoordeeld als nr. 102 van 5.206 hotels in Shanghai
10 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al een tijdje hier niet geweest...kamers netjes en vooral ruim op de 23e verdieping. Zwembad is idd een bad ...niet zo mooi ..maar je kunt zwemmen.. eten en drinken prima.. Op 5 min lopen van een nette voetmassage tent ..Staff vriendelijk.

Verbleef: Mei, 2017, reisde voor zaken

24 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een vriendelijke ontvangst i c m enorme flexibiliteit maakt dit een fijne bestemming . Morgen maar eens kijken wat de omgeving brengt.
Samen met twee dichters op 1 kamer georganiseerd in afwachting van 2 vrije kamers

Verbleef: December, 2016, reisde met familie
Sunny Y, Guest Relations Manager van Crowne Plaza Shanghai, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 december 2016

Dear 207JD,
Please feel free to contact me at jannick.tenhoor@cpsha.com so I can provide additional assistance.
Best regards,
Jannick ten Hoor

1 oktober 2016 beoordeeld

Het Hotel zelf is een beetje gedateerd, ze waren bezig met het renoveren van de kamers. Het ligt erg centraal te midden van trendy eet en drinkgelegenheden.
Het engels gaat niet iedereen gemakkelijk af, gelukkig was Sandra Vermet onze redder toen het niet lekker liep, zij is ronduit geweldig, een francaise die vloeiend engels en chinees spreekt en zeer professioneel was, groot compliment aan haar !
Bij mijn volgende reis aan Shanghai ga ik zeker terug naar dit Hotel.

Kamertip: Vraag naar de vernieuwde kamers
  • Verbleef: Augustus, 2016, reisde voor zaken
29 mei 2016 beoordeeld

Ksmers zijn ruim van opzet,vriendelijk personeel.
Kruipdoor sluipdoor route naar het zwembad van het hotel door de fitnessruimte. Het zwembad is alleen te betreden met een badmuts.Badmeester is aanwezig voor supervisie. Sauna en Turks stoombad zijn vrij basaal

• Verbleef: Mei, 2016, reisde voor zaken
Marta V, Guest Relations Manager van Crowne Plaza Shanghai, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2016

Beste mevrouw frankbalstra,
Bedankt voor uw reactie en complimenten naar ons personeel toe, wij hopen dat u een prettig verblijf heeft gehad in Shanghai.
Wat betreft de gym, wij zullen proberen om alles tip top in orde te hebben en er voor zorgen dat het allemaal werkt.
Mocht u nog eens met ons verblijven schrijf dan gerust een e-mail zodat wij u welkom kunnen heetten en er voor kunnen zorgen dat alles naar uw wens voor mekaar is.
Hotel Team
Crowne Plaza Shanghai

20 mei 2016 beoordeeld

We hebben meerdere keren in dit hotel geslapen en het is ons elke keer weer goed bevallen. De dames achter de Front Office zijn zee behulpzaam en de concierge kan je van alles vertellen over de stad. De kamers zijn mooi en schoon en de roomservice biedt een groot assortiment aan. De ligging van dit hotel is heel erg centraal en je zit binnen enkele minuten op de Bund

Kamertip: Kamers met uitzicht over de stad
  • Verbleef: November, 2015, reisde met vrienden
4 november 2014 beoordeeld

Prima hotel als uitvalsbasis om de stad te verkennen. Leuke bars en restaurants in de buurt. Vriendelijk personeel. Zeer ruime kamers met minibar en thee/koffie apparaat. Op badkamer alle badkamerbenodigdheden aanwezig.

• Verbleef: Oktober, 2014, reisde met vrienden
27 september 2014 beoordeeld

Prima hotel op loopafstand van de metro line 10. Niew bouw vleugel met zeer ruime kamers ( of ze hadden het in de gaten, of omdat ik een goede klant ben) maar kamer 1253 is meer een suite ( Merle Streep heeft er volgens de foto ook geslapen)....Buitenkant is iets wat oudbollig maar binnen prima vertoeven. Spa 5 seasons is geen deel van het hotel maar ook dit is prima. Kosten lopen over de jaren wel op naar meer een europees nivo...Fake Market 580 op 30 RMB taxi afstand

Kamertip: Had geluk met suite 1253....of ze wisten het of ze hadden echt een bonus voor een regelmatige klant ...
  • Verbleef: September, 2014, reisde voor zaken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Shanghai bekeken
Waigaoqiao
836 beoordelingen
Waigaoqiao
Sheraton Shanghai Waigaoqiao Hotel
Prijzen weergeven

In Crowne Plaza Shanghai geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Crowne Plaza Shanghai

Adres: No.400 Panyu Road, Changning District, Shanghai 200052, China
Telefoonnummer:
Locatie: China > Shanghai Gewest > Shanghai > Gubei / Hongqiao / Minhang , Xujiahui
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Kitchenette Restaurant Roomservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 96 luxe hotel in Shanghai
Nr. 113 zakenhotel in Shanghai
Nr. 147 voordelig hotel in Shanghai
Prijsklasse: € 80 - € 154 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4,5 ster(ren) — Crowne Plaza Shanghai 4.5*
Aantal kamers: 588
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Agoda, Booking.com, Expedia, Ctrip TA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Crowne Plaza Shanghai met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Crowne Plaza Shanghai Hotel Shanghai
Shanghai Crowne Plaza

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?