10 december 2015 beoordeeld

Mooi Hotel en kamer op de bovenste regionen. vriendelijk personeel en top service. Toegang tot de executive lounge boven in met mooi uitzicht, met een perfect ontbijt en s´avonds zelfs nog een happy hour. Ook het restaurant beneden is uitstekend.
Ligt goed centraal en alles makkelijk te bereiken met de taxi.

Kamertip: Hogere verdiepingen zijn het mooist
  • Verbleef: november 2015, reisde voor zaken
HiltonShanghaiHotel, General Manager van The Kunlun Jing An, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 december 2015

Dear Valued Guest,

Greetings from Hilton Shanghai.

Thank you for staying with us on your recent visit to Shanghai and for taking the time to share your staying experience with TripAdvisor.

We are glad that you have enjoyed your stay with us and thank you for the compliments on both of the hotel location and the services provided.
Looking forward to your to next visit to Hilton Shanghai.
Yours sincerely,
Gerd Knaust
General Manager

3 april 2015 beoordeeld

Uitstekende service. Goed gelegen. Mooi hotel. Ontbijt zeer uitgebreid. Internet werkt langzaam, maar ligt natuurlijk niet helemaal aan het hotel. Heb ook de executive lounge bezocht. Uitstekende service en zeer gastvrij.

• Verbleef: april 2015, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
8 februari 2015 beoordeeld

Een uitstekend hotel. Gunstig gelegen. Het personeel zeer voorkomend en hulpvaardig. Taxi's worden snel geregeld. Avond voor vertrek werd ik door een medewerker gebeld om alles voor mijn vertrek (inclusief taxi naar vliegveld) te regelen.

• Verbleef: februari 2015, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
HiltonShanghaiHotel, General Manager van The Kunlun Jing An, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 maart 2015

Dear Valued Guest,

Greetings from Hilton Shanghai.

We thank you for the positive comments and compliment with regards to the level of service you had received.
Looking forward to your to next visit to Hilton Shanghai.

Yours sincerely,
Gerd Knaust
General Manager

2 februari 2015 beoordeeld

ligging, niet in het centrum maar vlakbij een shoppingcentrum en belangrijke metro hub.
ontbijt is gewoon schitterend, met zowel traditioneel europeaanse als chineze keuzes
personeel zeer bekwaam en vriendelijk
gelegen naast belangrijke verkeersas, dus neem een kamer op hoog verdiep om zo min mogelijk last van de klaxonerende auto's te hebben.
kamers functioneel ingericht en zeker groot genoeg
mooie fitness.
meerdere restaurantmogelijkheden in het hotel, wel duur vergeleken met restaurantprijzen in de buurt.

• Verbleef: januari 2015, reisde voor zaken
9 april 2014 beoordeeld

Prima hotel, maar dat mag ook wel voor deze prijs! Niet spectaculair, wij kwamen om 1 uur 's-nachts aan en moesten zelf koffers uit de taxi pakken en naar onze kamer brengen. Ontbijt en kamer prima. Erg zakelijk zonder persoonlijke aandacht. In deze prijsklasse zijn er betere hotels.

Kamertip: Wij hadden kamer 1401 met een mooi (panorama) uitzicht.
  • Verbleef: april 2014, reisde met een partner