“Heerlijk eten tussen de locals”

Pak Putra Tandoori & Naan Restaurant
Geclassificeerd als nr. 9 van 855 Restaurants in Melaka
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen, Grote groepen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner
28 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant heeft het terras uitgebreid gewoon op de parkeerplaats.
Maar goed ook want het was erg druk.
Bediening en presentatie is erg basic, maar wat een fantastisch eten voor minimum prijzen.

7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een heerlijke borrel aan de rivier naar Pak Putra gelopen. Was een stukje maar zeker de moeite waard! Heerlijke Tandori voor een uiterst lekkere prijs.
De koks in de keuken kunnen zeker wel een maaltijd bereiden!!

6 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben dit restaurant van de hoteleigenaresse doorgekregen. Ons werd aangeraden om er om 18 uur te zijn omdat het ramadan is en met zonsondergang stroomt het vol. Aangekomen zagen we heel veel plastic tafels en stoelen staan waarvan de helft al bezet werd door locals. We begonnen met heerlijk naanbrood wat voor onze ogen gebakken werd, super leuk om te zien. Daarna hadden we de specialiteit van het huis kip tandoori. Dit wordt aan lange pinnen klaargemaakt en die werden in een ronde potoven gebakken, ook dot konden we prachtig zien. Bediening is vlot en efficiënt. Wc is een Franse.
Prijzen zijn voordelig te noemen.

22 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten. Tandoori is perfect gemarineerd en bereid. Naam is vers gebakken. Prijzen zijn erg laag.
Het is een drukke plek, dus het kan zijn dat je moet wachten.

10 oktober 2016 beoordeeld

Heerlijk indiaas gegeten, echt de smaken zoals we die in India zelf ook hebben geproefd. Verschillende ook niet pittige gerechten op het menu, waarvan ons zoontje van 1,5 heerlijk heeft zitten smullen.

Reizigers die Pak Putra Tandoori & Naan Restaurant bekeken, bekeken ook

Melaka, Central Melaka District

In Pak Putra Tandoori & Naan Restaurant geweest? Deel je ervaringen!