“Appartement is prachtige oase in een outdated ...”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Sea View From Balcony
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 2 bijdrager
5 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 9 nuttige stemmen
“Appartement is prachtige oase in een outdated resort”
Beoordeeld op 25 mei 2015 voor een verblijf in April, 2015
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Het was een heerlijk appartement om te verblijven met ons gezin: ruim, smaakvol ingericht en fijn balkon. Alles was helemaal nieuw en goed schoon, lekker bed om in te slapen. We hebben hier heerlijke dagen gehad! Dank voor het fijne ontvangst en warme afscheid!
We misten eerlijk gezegd wel een magnetron of een eenvoudig kooktoestelletje om wat eten voor onze kinderen te kunnen bereiden. Zou daarnaast prettig zijn als er koffie en thee aanwezig is in het appartement.

Fijn bij de appartement is dat je de faciliteiten van Mahkota Hotel kan gebruiken. Dit resort zelf zou wat meer onderhoud kunnen gebruiken, toen wij er waren waren de glijbanen in onderhoud en dit leek al heel lang zo te zijn. Personeel was erg vriendelijk, prima ontbijt buffet en ondanks het feit de glijbanen buiten gebruik waren hebben onze kinderen echt enorm van de 2 grote zwembaden genoten.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: De ruimte en inrichting van het appartment
Minpunten: Mahkota hotel zou iets beter onderhouden moeten worden
Reisgroep: Kleine kinderen
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Aanbevolen voor:
Oudere reizigers Gezinnen met kleine kinderen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren