Beoordeeld op 1 maart 2016 via mobiele applicatie

Prachtig hotel , super grote kamers en schoon.
Geweldig ontbijt ( jammer dat er geen bacon was maar ja dat hoort bij een moslim land) . Verder was er alles wat je kon bedenken.
Beetje druk in de weekenden .
Mooi zwembad .
Shuttle bus is erg handig .
Goede service in dit hotel .
Het bbq buffet was heerlijk en korting voor gasten van het hotel.

Verbleef: januari 2016, reisde alleen
Alvin-JY, General Manager van Holiday Inn Melaka, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 maart 2016

Dear Valued Guest,

Thank you for your feedback. We are pleased to know that you have enjoyed your stay here.

We are certainly happy to be your host again should your travel plans bring you back to historical Melaka!

Looking forward to seeing you again in the near future!

Warm regards,

Alvin J
General Manager

Beoordeeld op 13 mei 2015

Het hotel is erg mooi en ook goed gelegen ten opzichte van de bezienswaardigheden. We hadden een upgrade naar een grote siute met zeezicht, dus daar valt weinig over te zeggen. Verder is het personeel vriendelijk en wordt je behandeld als koning (koffers gebracht, deur voor je open gedaan etc). Voelde erg prettig om hier te zijn, helaas waren we er maar een nachtje.

• Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 19 december 2014

Als regelmatig reiziger naar Indonesie , Singapore en Maleisie is de Holiday Inn Melaka in onze ogen het beste hotel waar de prijs kwaliteit verhouding gunstig is. Ons verblijf was voor ons gepensioneerden een verwennerij. Wij vertoeven veel in 4 of 5 sterren hotels in Europa. Wat wij hier in de Holiday Inn Melaca besteed hebben is vele malen lager. Wij komen graag hier terug.

Kamertip: Een kamer op de hogere verdieping met uitzicht op zee raad ik de mensen aan.
  • Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 13 augustus 2014

Dit hotel heeft fijne kamers, een prettig zwembad en een goed ontbijt. De service is goed en alles loopt ok.
Het hotel ligt op 10 min lopen van Jonkerstreet. Een beetje lastig lopen door wat stille straatjes maar op geen enkele wijze gevaarlijk.
Wij waren met drie opgroeiende kinderen van 8, 12 en 14.
Een fijn begin van de reis met een goede service en behulpzaamheid.

• Verbleef: augustus 2014, reisde met familie
Alvin-JY, General Manager van Holiday Inn Melaka, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2014

Dear Valued Guest,

Thank you for your feedback. At the Holiday Inn Melaka, it’s all about You. Hence, it is vital that we practice what we preach by delivering our promise and managing ‘Great Hotels Guest Love’. This is our vision and we set out everyday in pursuit of this vision. We are pleased that you enjoyed your stay. I am pleased to inform you that we do provide shuttle service to major shopping malls and historical places too.

We look forward to having you back with us in near future and I encourage you to visit our hotel website to enjoy great savings off your stay.

Warm regards,

Alvin J
General Manager

Beoordeeld op 31 augustus 2013

Het tarief wat ons werd gerekend was naar Maleisische maatstaven veel te hoog. Verder is locatie bij de zee in de buurt niet echt bijzonder, er is geen goed strand om te zwemmen en aan de andere kant is een hele druk weg. Wel is het mogelijk om naar het centrum te lopen, hoewel er zat hotels in het centrum zelf zijn (wij hadden geen keuze, alles volgeboekt). Wel opmerkelijk was dat de airco erg stil was, altijd fijn voor de nachtrust!

Tot slot, er is geen gratis WiFi op de kamers, dat kan bijna niet meer in deze tijd (enige plek gedurende 6 weken reizen in Thailand, Maleisië en Indonesië).

• Verbleef: augustus 2013, reisde met een partner