Beoordeeld op 19 april 2016 via mobiele applicatie

Vanaf het eerste moment genoten in dit hotel. De heerlijke koffie in de koffieshop met het overheerlijke gebak,uitgebreide ontbijt en prima diner op de 3e etage. Neem daarbij het zeer correcte en vriendelijke personeel en het grote zwembad op de 4e etage en de geweldige ligging dan is er maar een ding EEN ECHTE AANRADER. Zijn er dan geen minpunten te noemen. Jawel . Persoonlijk vond ik dat men de badlakens bij het zwembad een keertje moet nakijken. Een gescheurd badlaken hoort niet bij dit klasse hotel. Als ik dan dit kleine minpuntje noem moet ik ook de grote plus noemen. Ik vierde daar een speciale verjaardag en nadat men onze kamer had geüpgraded , trof ik ook nog iets lekkers aan in de koelkast voor mijn vrouw en mij. Dat noem ik attent !!

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 26 januari 2016 via mobiele applicatie

Meestal valen de zwembaden in de stadshotels tegen, hier niet prima zwembad met voldoende schaduw en zonnige plekken.
Helaas wordt er geen drankje verkocht, waarschijnlijk gezien de vele moslims die er komen.
Goede service aan de balie.
Voldoende liften , erg uitgebreid en goed ontbijt.
De kamer is ruim bad kamer wat schimmelplekjes in de hoeken, maar je bent wel in de tropen, de vloerbedekking op de gang is aan vernieuwing toe.
De locatie is prima dicht bij wandelgebied .

Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeeld op 11 januari 2016

Spijtig was dit hotel verouderd en werd er geen aandacht meer gescho,ken aan netheid en klantenservice. Had er naar uitgekeken vermits we vorig jaar equatorial in Vietnam hadden gedaan en dat een tophotel was. Kamer was vuil en rook duf. Badkamer was VUIL. Badmat zat onder de schimmel. Heb reeds bij jet air alles gemeld. Het ontbijt was lekker maar 1 persoon moest alles doen, inkom klanten ontvangen afruimen, kok gaan zoeken als iemand een omelet wou. Gewoon besparingen op personeel dat was overduidelijk. Spijtig maar moet gemeld worden

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 21 december 2015 via mobiele applicatie

Stoffig en oud. En op piektijden lang wachten bij de lift. We moesten tot 2 x toe klagen omdat we bij aankomst een ranzig vieze badkamer hadden. Pas na twee maal klagen werd het opgelost en kregen we een andere kamer. Te druk in het weekend. En ze laten niet-gasten er ook parkeren waardoor er geen plek meer is voor gasten

Datum van verblijf: december 2015
Beoordeeld op 21 november 2015 via mobiele applicatie

Zeer goed ontvangst, mooi en ruime kamers en een zeer goed ontbijt.
s' avonds in hotel gegeten zeer lekker buffet super zeker een aanrader ook wat de prijs betreft een aanrader en super vriendelijke personeel zeker een hotel om terug te gaan.

Datum van verblijf: november 2015