Beoordeeld op 5 februari 2018 via mobiele applicatie

Als toerist kozen we voor dit hotel. Wilden graag grote kamer en daarom een junior suite genomen van 50 vierkante meter. Het zitgedeelte is ruim, maar helaas ook erg donker. We hadden het idee dat we hier in een filmzaal zaten. Wel een met gratis films, maar daar kwamen we toch niet voor. Kamers zijn echt heel modern ingericht en alles lijkt net nieuw. Omdat we voor 5 nachten hadden geboekt mochten we ook in de clublounge. Gezellige ruimte met gratis cocktails en alcoholische drankjes tussen 17:30 en 19:30. Hier wordt ook het ontbijt geserveerd. Niet zo uitgebreid als beneden, maar wel erg rustig in een fijne ambiance. Ook van het zwembad hebben we dagelijks genoten. Erg groot en gelegen op de 9de etage. Water was een beetje fris wat natuurlijk komt door de vele regen die in januari is gevallen. Personeel is uiterst vriendelijk. Parkeren kost een 1€ 1,00 per dag (5 MYR) en je krijgt een kaartje waarmee je zo vaak als je wilt kunt in- en uitrijden. Heel redelijk voor een ruime overdekte parkeerplaats. Vanuit het hotel loop je makkelijk in 15 minuten naar het centrum van Malakka (Jonkerstreet).
In de avonduren live muziek bij de bar.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 27 augustus 2016 via mobiele applicatie

Werkelijk een heerlijk hotel. 5 sterren waardig. Wij hebben een kamer op de 21 verdieping met een prachtig uitzicht over Malaka. Hotel is gunstig en centraal gelegen. Ontbijt is ook fantastisch! Zwembad is lekker maar kan wel wat meer sfeer en opknapbeurtje gebruiken.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Jason R B, Resident Manager van Ramada Plaza by Wyndham Melaka, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 september 2016

Dear WouterSchapink,

Greetings from the Ramada Plaza Melaka!

We would like to extend our appreciation for the excellent review given towards our property. We are glad that you had a wonderful time with us and enjoyed the renovated rooms and stunning views.

We hope you will continue visiting us in the near future and we look forward to extend our warmest and memorable hospitality to you with open arms.

Many thanks and warm regards,

Jason R Bak

*Goede ruime frisse kamer
*Warme stortdouche
*Uitstekende wifi op 21 ste verdieping
*Vriendelijk personeel
*Goede ligging van het centrum en malls
*Fijn zwembad alleen iets gedateerd

Zou hier zeker terug komen

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
Nicholle_Wong, Executive Secretary van Ramada Plaza by Wyndham Melaka, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 december 2015

Dear Jose K,

Greetings from Ramada Plaza Melaka.

First & Foremost, we like to thank you for choosing Ramada Plaza Melaka during your visit to the historical city of Malacca.

We are thrilled to receive your awesome review while staying with us. Your encouraging comments will certainly spur our associates to excel further.

On behalf of the Management Team, we wish you Happy New Year 2016 and all of us at the Ramada Plaza Melaka look very much forward to welcome you back in the near future.

Thank you.

Yours faithfully,
Udo Hahn
General Manager

Beoordeeld op 21 december 2015 via mobiele applicatie

In december 3 dagen hier geweest. Heerlijk hotel, echt waar voor je geld. Wat er uit springt is het ontbijt buffet, echt een topper. Personeel is super, doen echt hun best. Kamers goed, uitgebreid entertainment op de tv met gratis movie on demand, goede wifi en top bed. Voor een vijfde ster is het iets te gedateerd en het zwembad heeft iets meer nodig. Zou hier zonder twijfel terug komen.

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 24 augustus 2015

Ramada Plaza is een heerlijk hotel met zwembad. Kamers zijn zeer mooi ingericht en onze badkamer had een voortreffelijke stortdouche. Hotel ligt op loopafstand van diverse bezienswaardigheden. Ontbijt erg goed en ook het Italiaanse restaurant is een aanrader.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner