Beoordeeld op 25 december 2017 via mobiele applicatie

We waren hier een paar dagen en hebben het erg naar ons zin gehad. hele mooie ligging aan de rivier en vlakbij veel bezienswaardigheden. We hebben de bbq met buffet gedaan voor 88 ringit pp en het was heerlijk. fijn personeel.

Datum van verblijf: december 2017
Hotel_ManagerCdR, General Manager van Casa del Rio Melaka, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 december 2017

Dear Joke Z,

Thank you for taking your time to provide us with your review. We are delighted to hear that you have an enjoyable stay with us especially on our location and Saturday BBQ Buffet dinner. We are looking forward to welcome you back to your home by the river.

Warm Regards

Beoordeeld op 8 augustus 2017

Wij zijn een gezin met 4 kinderen en hadden twee kamers geboekt. De ruime kamers zijn erg prettig en op het balkom kan je heerlijk zitten. De ruime inrichting van het hele hotel zorgt voor ontspanning en gevoel van comfort. Wij hebben ook genoten van het ontbijt, de fantastische cappuccino, het heerlijke zwembad en natuurlijk de lokatie. Dit is top, midden in het centrum bij het Stadhuys. Het museum in het Stadhuys is ook leuk, de kinderen vonden het interessant om te zien hoe verschillende landen daar samenwerkte met de Sultans. We hebben van de twee avonden ook een keer in het restaurant gedineerd. Dit diner was minder goed dan het ontbijt.

Datum van verblijf: augustus 2017
Hotel_ManagerCdR, General Manager van Casa del Rio Melaka, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2017

Dear Andre L,

Thank you for taking your time to provide us with the feedback regarding your recent stay with us! We are delighted to hear that you have enjoyed your stay especially on your breakfast and our location. We are looking forward to welcome you back to your home by the Melaka river!

Warm regards

Beoordeeld op 17 juli 2017 via mobiele applicatie

We starten deze review met de leuze van de staat, die behoorlijk de toon zet voor de mentaliteit in dit stadje. De mensen zijn erg trots op de geschiedenis en eigenheid van Melaka. We hadden de Melaka suite geboekt voor 2 nachten met ons gezin. Heel ruim en authentiek ingericht. Probleem met airco in de hoofdslaapkamer kon (ondanks de goede wil van het personeel) niet worden opgelost. Heel vriendelijk personeel, behalve de kerel aan't zwembad, die niet vriendelijk was.

De rondleiding door Melaka, georganiseerd door het hotel was een voltreffer. de Melaka River cruise vonden we maar niets...

Ontbijt in het hotel viel ons ook tegen.

Al bij al te duur voor wat we gekregen hebben.

Datum van verblijf: juli 2017
Hotel_ManagerCdR, General Manager van Casa del Rio Melaka, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2017

Dear Onthemove201107,

Thank you for taking your time to provide us with the feedback regarding your recent stay with us! We are delighted to hear that you have enjoyed your stay. We will definitely be reviewing the highlighted comments and implement the necessary improvements. We are looking forward to welcome you back to your home by the Melaka river!

Warm regards

Beoordeeld op 3 februari 2017 via mobiele applicatie

Zeer warm welkom door receptie-personeel MrWong en assistent-manager Mrs.Yin, die de auto ging parkeren in de garage.Bij vertrek was de auto zelfs gewassen.Lekkere onthaalsorbet van gember- limoen met de verfrissingshandoekjes.
Een zeer vriendelijke Delanie begeleidde ons naar onze kamer en gaf een zeer uitgebreide uitleg.Mooie grote kamer met prachtig zicht vanop het terras op de waterpartij beneden omringd door de vele gekleurde bougainvillas: magnifiek! In een hoek verscholen, staat een huisaltaar.In de verte zie je de rivier met de boten.De kamer heeft een aantal verrassingsplekjes zoals een piepklein notitieboekje, het weerbericht van de dag en een dagboek.Zeer goede bedden en ruime badkamer met alle benodigdheden.Enige nadeel was dat je 'snachts geen licht kan laten branden op de toilet omdat het licht door de glazen tussendeur schijnt.De poetsdienst mag wel een tandje bijsteken! Diner was zeer goed (voorafgegaan door lekker brood met verschillende pesto's )en gezellig zitten buiten langs de rivier met de voorbijvarende boten.Je wordt bediend door de vele stagiairs die hier werken en je komt niets tekort.
Het ontbijt is deels buffet en deels a la carte: buffet is goed op de broodrooster na die dringend mag vervangen worden.a la carte eitjes maar je krijgt er dan ongevraagd worstjes en allerlei bij wat overbodig is.
Na een dagje ronddolen in de stad, een verfrissende duik in het prachtige, grote dakzwembad met zachte ligstoelen en alle comfort.
Kortom een zalig verblijf met goede zorgen voor de klant!

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 19 juli 2016 via mobiele applicatie

Mooi, ruim hotel met vriendelijk personeel. Ligging aan rivier is mooi. Let wel op met muggen. Goed insmeren met Deet.
We hebben 's avonds gegeten in het restaurant en waren verbaasd dat het xo leeg was. Kwaliteit van zowel eten als de bediening was namelijk uitstekend. Aziatische rijstgerecht met kip, cashewnoten, rode pepers en oystersaus is aanrader.

Datum van verblijf: juli 2016