Beoordeeld op 1 oktober 2016

Wij verbleven er 2 nachten. Prima om Melaka te verkennen. Centraal gelegen op wandelafstand van vele bezienswaardigheden en restaurantjes. We werden er heel vriendelijk ontvangen met een fris bessendrankje. Onze kamer was redelijk ruim met een goede regendouche, ijskastje, airco, allemaal heel netjes. Het ontbijt is aan de overkant achter een winkeltje gelegen. Groot aanbod van veel lekkernijen. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 5 augustus 2016 via mobiele applicatie

Niks aan toe te voegen! Lieve mensen, staan altijd voor je klaar en willen alles wel voor je doen. Mooie centrale locatie vlak bij alle dingen die je kunt zien in Melaka. De stad zelf vonden we niet zo denderend. Alles in één dag kunnen zien. Dus 2 nachten is prima!

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 9 maart 2016 via mobiele applicatie

Mooi hotel in oud pand, dat erg diep is. Kamer zeer sfeervol, aan de verlichting zou men wel wat kunnen doen ('s nachts licht aan doen en hele kamer is fel verlicht). Ontbijt is aan de overkant van de straat, waar een zeer aardige vrouw bedient en je ommelet maakt! Hotel ligt goed, om de hoek straatje met barretjes en Geographers cafe en daar ook de Jonker Walk voor in het weekend. Loop ook langs het kanaal over de goede paden als je in Melaka bent!

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 12 september 2015 via mobiele applicatie

We zijn hier twee nachten verbleven. De locatie is perfect als uitvalsbasis om het stadje Melaka te bekijken. De Heerenstraat is een straat die veel toeristen bekijken vanwege de mooie traditionele huizen. Dit hotel is daar een van. De kamers zijn modern maar wel aan vervanging toe. Het is wat muffig allemaal. Mooie badkamer met een goede douche. Ontbijt is goed verzorgd. Even zoeken omdat het aan de overkant van de straat is.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 25 juni 2015 via mobiele applicatie

Wij verbleven 2 nachten met 3 personen in dit rustige smaakvolle boutique hotel. De mensen die er werken zijn heel erg vriendelijk. De kamers zijn schoon, smaakvol en mooi ingericht. De WIFI is heel erg matig. Vanmorgen had ik een koude douche en de föhn werkte niet, maar dat was verder geen probleem. Het ontbijt aan de overkant van de straat was prima. Als je van het oude Melaka wilt genieten en er onderdeel van wil zijn, is dit een echte aanrader.

Datum van verblijf: juni 2015